GSM Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Hei! Går å lurer på å kjøpe meg en Golf Country, og har noen spm. Noen som har erfaring med disse bilene? Vet de er skjelden vare. Hvordan er det å få tak i deler og slikt? Kan Deler fra vanlig syncro brukes? Den jeg vil kjøpe har gått 149 000, og ligger ute til 38 000/bud. Er dette en grei pris? Noe spesielt jeg bør se etter på bilen? Har siklet så kraftig på denne bilen nå at jeg bare må ha den:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hoho Cross Country er driiiiit fet :D og ikke minst sjelden men vet ikke om det er lett å skaffe deler til understell :) men er basert på resten av men er ikke lett å finne en sånn i norge ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16374780 Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 den var jo artig. sitter motoren lavere i disse enn på standard golf? synest det så sånn ut på bildene i annonsen... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hoho, den der er ikke noe for oss så har høydeskrekk og må ha bilene lave ;D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hoho, den der er ikke noe for oss så har høydeskrekk og må ha bilene lave ;D :roll: ikke sant :D desværre er jeg en av de med hødeskrekk og justerbart senkesett :D men siinnsykt billig den der :o Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 er den der jeg har siklet på ;) Om jeg får klarsignal fra Banken stikker jeg til Oslo ASAP! :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Faen ta, er vistnok full budrunde på den nå, blir for dyrt for meg :( "Jai har bod på 45 tosen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hahaaha hva het selgern Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winball Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg mener at countryen har like lav aksling som en vanlig golf2. I bunn og grunn bare karoseriet som er hevet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Den skal så vidt jeg forstår ha 18cm høyere markfrigang enn en standard Golf II Syncro.:blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 er dritfeite biler!! har sykt lyst på en slik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg