DRFT-R Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 og LH2.2 er?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Motorstyring? Fins vel lh 2.2 og 2.4 på disse gjør det ikke? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 en versjon av innsprøytningssystemet bosch lh-jetronic. I de tidlige b230ft motorene så er det koblet opp mot et ezk-117(?) tenningssystem. Og disse systemene har ingen "trykkvakt". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 De fleste turbobiler.. (vet ikke helt hvordan det er med de skranglekassene dere har) har vært en ign/fuel cut sensor som kobler inn OM du lader mere enn det som er programert i hjernen! Og jeg tenker automatisk på dette ettersom han nevner sammenhengen ladetryk = dauer ut Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 (vet ikke helt hvordan det er med de skranglekassene dere har) Og da er det kanskje litt dumt å blande seg inn? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Og da er det kanskje litt dumt å blande seg inn? ;) for all del sutrepung Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 okay.... ble litt mye fram og tilbake her nå... fødepumpa er det nok ikke siden det skjer så sjeldent. og det ikke blir værre når tanken nærmer seg tom. jeg har sitti på med biler som får fuel cut og det er ikke det som skjer med min.den går rett og slett tom for bensin.eller bensinen kommer ikke fort nok... kjører med den sånn så lenge også kjøper jeg btr ellerno senere. og foresten.jeg kjører ikke såå høyt trykk..... takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Har du målt bensintrykket? Det blir jo litt bak mål å kjøpe en ny btr bare for å dekke over problemet. Må jo være mye bedre å finne ut hva som egentlig er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 skal se om jeg får gjort det i morgen.takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 problemet er at i nippelen der slangen til wastegaten skal på, var det en spiker(for å blokkere) jeg tok ut den og bilen gikk bedre. hvilken nippel er det egentlig du snakker om? den på kompressorhuset? har du i det hele tatt en tilkobla slange ned på wg aktuatoren? jeg har lyst til å tolke hele greia som at du har et t-stykke e.l. på slangen fra komp. hus til wg aktuator, med en spiker i, slik at når du napper ut spiker'n blør den ut gjennom der..(?) men om du hadde en spiker i nippelen på komp huset, og nappa ut den, så skulle ikke bilen gått noe bedre av den grunn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 hei. den nippelen det satt spiker i var den i selve innsuget. det går en vakum slange fra innsuget til wg. når jeg tok ut den gikk bilen bedre. det er fordi turbo trykke økte når jeg tok ut spikeren. håper det jeg skrev nå er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 bensinkutt på LH 2.2...? det finnns ikke vell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg