Gå til innhold

Stagen - Passat

Ranger emnet


Stagen

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk..

 

Jeg har da kjøpt meg passat og er meget fornøyd..

 

Bilen :

01 Passat 2.5 TDI V6 4 motion highline

 

Bilen har rullet 178000 og går som ei klokke.. knall vinter bil og god motor med bra drag.. kjender at det er en tung bil i forhold til den jeg hadde før.. men på snø føre så er jo det bare en fordel..

 

nye kammer og topplokk på 150000km så håper jeg ikke får noe problem med det siden jeg har hørt det er et problem på 2.5 liter'n..

 

Det sitter automat tiptronic kasse i den, men som jeg ser på finn gjør det vel det nesten i alle disse... fin kasse som fungerer bra og behagelig å kjøre med..

 

har vel egentlig ikke tenkt å gjøre så mye med den siden jeg er litt over den styling perioden og er ute etter en bruksbil.. Men jeg skal montere xenon.. hadde det før å savner det..

 

Har ikke fått tatt noen bilder ennå, men får prøve å ta noen en dag..

 

Noen som har en guide på ombygging til xenon ?

gjorde det på den andre jeg hadde.. men her er det jo litt anerledes..

 

Kan lyktene tas ut uten å ta av fangeren ?

 

Mvh

Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en guide på ombygging til xenon ?

gjorde det på den andre jeg hadde.. men her er det jo litt anerledes..

 

Kan lyktene tas ut uten å ta av fangeren ?

 

Mvh

Stagen

 

1: Gratulerer med flott bil! =)

 

2: Jeg har laget en kort "turtorial" på hvordan lage xenon på 3BG, søk på nicket mitt så ligger det litt bak der.

 

3: Nei, du må ta av fangeren, men det er ikke noen heksekunst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer med knall bil.

Har akkurat maken, bare den er 00

 

Jeg hørte hos et lokalt verksted som har avtale med KCR i Arendal.

Han ringte dem og hørte om min bil. Tiptronic V6TDI må de ta ut hjernen og programmere manuelt. Evt må de også chippe gearkassen. Denne mixen har nemlig en tendens til å få gearkassen til å gå "bananas" dersom du bare kjører ferdig oppsett i diagnosepluggen.

Sparer selv til å få chippet min.

Mye vil ha mer:)

2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan anbefalle en liten aktiv subber til å ha bak sete.. bilen min er jo en varebil..

 

Monterte de ikke høytalere i bak dørene når et er varebil ? er det ledninger der ?

 

er det 5x112 på passaten ? ( husk at det er 4 motion )

 

 

Stagen

Endret av Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. oki.. jeg har 150hk jeg å..

 

hmm...dårlige nyheter i dag.. kjøper av gamle bilen ringte å klaget.. det var vist no risting når han gir på fra lavt turtall.. så nå må jeg hente hjem igjen den å reparere den for ellers så vil han levere tilbake bilen.. siden det ikke har gått 14 dager ennå så har jeg jo egentlig ikke no valg.. faen asså..

 

Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår