Gå til innhold

min golf 2:)

Ranger emnet


AudiAndVolkswagen

Anbefalte innlegg

jeg tenkte på en litt mørk blå farge. er vel noen audier som er levert i den blåfargen. candyrød er jo dritfint.

 

Jeg har Santorin Blue Pearl;)syns d er en nydelig farge blå/lilla fagre:op:hehe

Audi_A4_012.jpg?t=1237451832

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg vært å kjøpt meg en 2'er golf til. en 88mod 1.8i som kun har gått 113 000km, veldig lite til å være en så gammel bil egentlig. er to ting som må gjøres for å få den eu-godkjent og det er bytte av brekkvaiere(ryki) og bytte foringer i bakstillinga.

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

er ikke så mye dere ser av bilen men dere ser jo litt. bilen står i garasjen nå, har begynt å bytte foringer.

Endret av AudiAndVolkswagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

det har ikke skjedd så mye her på grunn av pengemangel men begynner for fullt etter påske. skal eu godkjenne den nye golfen og få på skilter så fort som mulig. har også bestemt meg for at jeg skal ha den blåe golfen og plukke ned hele bilen og fjerne rust og lakkere både inni og utvendig og så skal jeg bytte ut den triste 1.8 literen med en 1.8 g60 motor som etter planen skal bygges om til turbo. har ikke noen planer om å få den ferdig i år siden jeg må ta litt etter litt på grunn av at jeg ikke har så mye penger, så må spare og kjøpe litt etter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår