Lasse_GT Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 synes volvo skulle få seg et team i wrc, da må de jo stille opp med stasjonsvogn da:) ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Personlig lever jeg lenge på den nye Peugot'n (307) som jeg så i Monte Carlo på TV. Den var faen så sweet. Basert på 307 CC (coupe convertible), passe stor, flotte linjer +++ Håper det kommer en 307 Coupe med sånn passelig motor på det åpne markedet. Da vil jeg for første gang vurdere å handle Pug (etter den tragiske 205'en jeg begynte å kjøre med på midten av 90 tallet) Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hva med en 242 med B230 TIC :rolleyes: hadde vært morro om volvo kunne hive seg med :D men de har jo ikke akkurat noen egna modell pr. dags dato.. 4x4 med hovedtrekk på framhjula er ikke mye å hoppe i taket for :( Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by volvo242TIC hva med en 242 med B230 TIC :rolleyes: hadde vært morro om volvo kunne hive seg med :D men de har jo ikke akkurat noen egna modell pr. dags dato.. 4x4 med hovedtrekk på framhjula er ikke mye å hoppe i taket for :( de kan jo bruke s40 stasjonsvog, funker som faen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by volvo242TIC hva med en 242 med B230 TIC :rolleyes: hadde vært morro om volvo kunne hive seg med :D men de har jo ikke akkurat noen egna modell pr. dags dato.. 4x4 med hovedtrekk på framhjula er ikke mye å hoppe i taket for :( Nå tillater vel regelverket visse modifiseringer. Ford Focus, Peugeot 307 CC, o.s.v har ikke 4x4 i gateversjon de heller. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by smule på byringa av 80 tallet var manta 400 tingen!!! vann no etter at audi byrja med 4 hjulstrekk.. flere som vant da.. jeg skal ikke nevne hvilken bil som var den første vm i rally jeg.. men sikkert flere som vet..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Lasse_GT de kan jo bruke s40 stasjonsvog, funker som faen;) ett stykke mellom s40 stasjonsvogn og en wrc bil da.. at den starter å går er ikke alt.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Kjetilr ett stykke mellom s40 stasjonsvogn og en wrc bil da.. at den starter å går er ikke alt.. var ikke så seriøst ment men det skjønte du sikkert.. Det hadde bare vært fett å hatt en stasjonsvogn i WRC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Lasse_GT var ikke så seriøst ment men det skjønte du sikkert.. Det hadde bare vært fett å hatt en stasjonsvogn i WRC Åssen er det å marktrykk a ? Kan du si meg det ? :D :D :o ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Volvo har brukt Herregårdsvogn før! Første sesongen de var med i BTCC kjørte Tim Harvey(?) og Richard Rydell 850 stasjonsvogn! Men det ble sedan året etter pga aerodynamikken Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 De som må inn i wrc er Honda, Toyota Og mitsubichi tilbake med en bil som evo 6. de må no for faen få vekk de der helvetes åtterne. var og så wrc i tyskland i sommer. mange privatførere evo 6 og polo. Wrc må til Norge. det er så jævlig rått Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hva med denne - som skal være en Lada 1107 WRC? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by fotojan Hva med denne - som skal være en Lada 1107 WRC? Er ikke det en super 1600 bil? Lada skulle egentlig være med i JWRC i Tyskland 03, men jeg tror det utgikk! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Skjønner ikke russisk, men fant denne som skal være en super 1600. Den forrige jeg postet sto det faktisk WRC på! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by G.O.M.P. De som må inn i wrc er Honda, Toyota Og mitsubichi tilbake med en bil som evo 6. de må no for faen få vekk de der helvetes åtterne. var og så wrc i tyskland i sommer. mange privatførere evo 6 og polo. Wrc må til Norge. det er så jævlig rått Dem har jo Gr. A/WRC biler i norge da. Vis du ikke mente world rally championschip/vm.. Hedemark er forresten kandidaten til ett vinterrally i eventuelt 2006-2008 ;) http://www.sporten.no/bilsport/rally/rallyvm/article859415.ece Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg