Revoion Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 hei hei...jeg skulle skifte hjulbuer pga disse var rust angrepet..var nødvendig..søkte en del på nett angånde hvordan jeg gikk frem...og startet alt gikk fint,fikk det ut og fikk det på igjen etter en del slit..MEN!! nå har jeg en 1cm kant på underkanten rett over dekket liksom mot dempern...er kun 1cm kant rett frem mot det,skal det være sånn?? eller tok jeg å skjære ut alllt for mye i starten`? jeg skjærte ut alt så det ikke var noe metall igjen der jeg hjulbuene var..innover assa ikke langt oppover:P passa perfekt oppover og alt men kun den kanten...har jeg driti mg ut? hjelp?:thanks:thanks:thanks:thanks:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 det spørs om du kanskje har kappa ut for mye av indre hjulbue :) disse finnes å få kjøpt.. vært fint om du opplyste oss om hva slags bil det er samt kom med noen bilder :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 det spørs om du kanskje har kappa ut for mye av indre hjulbue :) disse finnes å få kjøpt.. vært fint om du opplyste oss om hva slags bil det er samt kom med noen bilder :) skifte indere hjulbue??? nei faen:P er en volvo 460 bilder: tar bedre bilder i morra..men ser jo greit ut herfraXD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 kan jeg ikke bare skjære bort kanten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 har nå rådført meg.. jeg må kutte av hjulbuene igjen og starte forfra..må sveise på det jeg kuttet vekk...jaja mange timer forgeves Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 jaja øvelse gjør mester ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 ja og Desverre...da må jeg oco kjøpe sveise apperat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Men nå blir du sikkert en jævel på dette til neste gang du skal gjøre det ;) Får se positivt på det. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Men nå blir du sikkert en jævel på dette til neste gang du skal gjøre det ;) Får se positivt på det. er det noen annen måte og løse dette på? eller må jeg ta av alt? er den kanten farlig da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Aner ikke, har aldri gjort det før ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Aner ikke, har aldri gjort det før ;) jeg tror jeg prøver og sette på dekkene og ta den ned fra bukker jeg..og ser først om den kanten er iveien:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg