Gå til innhold

Live-feed av bensinpriser?

Ranger emnet


KRÅVL

Anbefalte innlegg

Det tviler jeg på. De fleste kjeder vil ikke kringkaste sine egne bensinpriser. Jeg er selvfølgelig klar over at de syns på skilt utafor og lignende da,så skjønn det den som vil:)Jeg jobber selv på en essostasjon, og hvis noen ringer for å spørre om bensin-/dieselpriser,så har vi faktisk ikke LOV til å si det over tlf. De må rett og slett komme selv å se.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart at ingen har dette på nett. Men for å få det til, vil jo en fra avisen måtte kjøre rundt og sjekke alle prisene, og det kan jo bli endel arbeid... De blir gjerne justert 4 ganger daglig,så det blir endel turer kan man si :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart at ingen har dette på nett. Men for å få det til, vil jo en fra avisen måtte kjøre rundt og sjekke alle prisene, og det kan jo bli endel arbeid... De blir gjerne justert 4 ganger daglig,så det blir endel turer kan man si :)

 

Her i Bodø koster bensin og diesel det samme på alle bensinstasjonene, sett bort fra ubemannede 1-2-3 der en sparer et par øre.

Konkurranse?:rockets

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har ikke fått med meg den! Gikk den på prisgjennomsnitt i fylkene?

 

Ja, jeg mener å huske det. Grunnen til at den er lagt ned er vel på grunn av nedgangen i bensinpris vi fikk like før presidentvalget i USA. Etterspørsel etter billig bensin var vel ikke like viktig, og dermed var vel ikke bidragssnyterne like engasjerte...

 

Det er litt rart at ingen har dette på nett. Men for å få det til, vil jo en fra avisen måtte kjøre rundt og sjekke alle prisene, og det kan jo bli endel arbeid... De blir gjerne justert 4 ganger daglig,så det blir endel turer kan man si :)

 

...noe som bringer meg til mitt neste punkt, VGs bensinbørs var i størst grad basert på frivillige som rapporterte sine lokale bensinpriser inn til nettsiden. Hvordan innholdet og prisene som kom inn ble bekreftet eller kvalitetssikret vet jeg dog ikke.

Endret av Yelsent

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår