primus Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei, den ene pæra for nærlys har gått i min Astra G. Hvilken pære er det jeg trenger for å bytte? Hvis det ikke er for dyrt/for mye pes kunne jeg godt tenkt meg å bytte pærer for både fjern og nærlys hvis jeg får bedre lys - noen forslag til hvilke? På forhånd, tusen takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 H7 i kjørelys og HB3 i fjernlys :) Phillips BlueVision har et fint blåaktig lys, evt. X-treme Power for enda bedre lys.. X-treme Power får du kun til kjørelysene dine, men BlueVision fås til både kjøre- og fjernlysene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 H7 i kjørelys og HB3 i fjernlys :) Phillips BlueVision har et fint blåaktig lys, evt. X-treme Power for enda bedre lys.. X-treme Power får du kun til kjørelysene dine, men BlueVision fås til både kjøre- og fjernlysene :) Er ikke de bluevision ulovlige da:partyon: Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg