Gå til innhold

Pakninger, lager, ringer B230?

Ranger emnet


242-T6

Anbefalte innlegg

Har og dårlige erfaringer med pedersen, bestilte et eksosanleg gjenom jobben, men dette måtte di ha forskudsbetaling for, seriøse firmaer sender en FAKTURA, noe som var uteluket for dem, jobben handler deler for ca 1mil i året å dette er eneste firmaet som bere om forskudsbetaling.

Handler motordeler hos Oslo Sylinderservice eller orginalt,

Det meste pedersen har selger Gundersen eller kollevold å der går det and å få rabatter også...

Endret av volvo_240_GLT

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla diverse lagre på ØMV - Østlandske MotorVerksted og på BCB. Prisen på bære/ramlager og rådelager er/var så og si helt likt på begge stedene. Har merket meg at BCB ofte er bare marginalt dyrere enn kjøkkentema, og noen ganger lavere i pris. :)

 

Jeg har tidligere sjekket litt på IPD og et par andre Volvo entusiastfirmaer i uniten, og det er ikke noe å hente på visse deler. Hjullagre bak kan du også få like billig her hjemme som der borte før frakt og moms.

 

Skal jeg gå løs på større renovering av rødblokk går jeg for den pakka KG selger for ca SEK 5.500,-. Holdt på å kjøpe den via Pedersen da jeg var i butikken hans, men han ringte og sjekket mens jeg ventet, og da var org.dim stemplene utgått.

 

Så da ble vi enige om å avvente til jeg hadde åpnet motoren. Han er ålreit å prate med og bruttern har handlet mye av han uten trøbbel. Derimot har vi et par høner å plukke med bcb som vi sokner til. Men dette er jo mye det samme som med bilverksteder. Noen er strålende fornøyde, mens andre hater samme sjappa.

Endret av Skody

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår