rtbuggie Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hvis du ikke har tenkt til å bygge slik som bildene i posten over viser, så ville jeg gått for en båndpasskasse. har satt det i en 94 modell E-klasse, med 1 mtx 5512 (tror jeg det var) og jeg syntes nå det fungerte fint til å ikke være noe dyre greier. -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Da er kassa tatt livet av.. Tok ikkje mange dagene det!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBE200 Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Da er kassa tatt livet av.. Tok ikkje mange dagene det!:) var litt domt men. har du en sedan w124 serie. så er det porter i høyre og venstre hjørne under nettingen på bakruta. bare løft de av, så skal du ha noen porter der. Siter min bil. mine regler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg