Gå til innhold

Billig 4'r golf!

Ranger emnet

postcar

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2088664

Bilen har nå fått sprett ny girkasse og clutch, totalkost på litt over 20 000, pris forblir uforandret!

Lysten på ny bil har meldt seg, men 2 biler har en student ikke råd til så blir dermed nødt til å kvitte meg med golfen. Bilen har en fin historikk, først eid av min farmor og farfar som hadde den på hytta si i 4 år. Så kjøpte min mor den og jeg kjøpte den for ca 2 år siden av henne. Bilen har fult service hefte, uten om 125 000 som jeg ikke har fått tatt ennå. Bilen har jevnlig blitt vasket, polert, skiftet olje og filter på.

Fakta:

Vw Golf 99 modell

1.6L 101hk

Gått 141 000 km

Påmontert FK Highsport

Sort grill og diverse merker

Fjernet antenne og visker bak

Sorte blinklys på siden

Varmeseter

Armlene

Stoffmatter

5-dørs

Servo

Eu godkjent fram til 09 tror jeg (kommer ikke fram på den vegvesenet siden, får bare en feil har oppstått på siden)

Ingen heftelser på vf 30369

Følger med:

Tåkelys (er brytern med tåkelys og ferdig lagdt kabel fram til front så det er plug and play vis man vil ha tåkelysene på)

15'' vinterfelger

Thule tak og sykkelstativ og hvit bmx kan kjøpes for en billig penge.

Sterio:

JVC KD-G611

Alpine SPS-171A 250W

2x12'' Arizona Eagle

Arizona Eagle Forsterker

Har ikke hatt noen store problemer med bilen, men er et par småting som jeg vil nevne:

Koppholderfjøra er borte og den klemma

Baklåsen har irra igjen

Brekk fungerer dårlig på høyre bakhjul, mistanke om at brekkwire må skiftes

Høyre framrute datt her om dagen, har bare fått teipet fast. Sentrallåsen har merkelig nok sluttet å fungere der og.

Lys i hanskerommet har gått

Det hvite settet med felger har litt dårlige dekk så står på vanlige kapselhjul nå.

Lakken på bilen er fin, men har dersverre fått en del parkeringsriper. Selve dekselet på høyre speil er litt løst pga en caravelle kjørte inn i meg (takk for den forresten..), men er ikke merkbart vis man ikke vet om det. Sjakk speilet er borte og er i det blomstermotivet istedet.

Interiøret i bilen er vel comfortline (heter vel det tror jeg..), det er helt og pent uten noen skrikende flekker.

Bilen har forøvrig akkurat fått ny viskeroverføring og bremser + skiver bak.

Skal prøve å få fikset en del av småfeilene på bilen når jeg har tid, men går på høyskole, kveldskurs og har jobb så grenser hva man rekker.

Prisant: 80k ell bud. Da jeg har fått annen bil på hånda, så selger jeg golfen til BETRAKTELIG redusert pris, RING for pris!!

Kontaktinfo:

Tlf: 47 38 32 59 (send gjerne melding om man ikke får svar, så tar jeg kontakt så fort som mulig)

Mail\msn: per.oscar@gmail.com

Sikkert noe jeg har glemt, så bare å spørre i vei. Andre kommentarer tas på pm.

Og så det viktigste, bilder!:

1980202-bilde1-dsc_1336(1).jpg

1980202-bilde2-dsc_1372(1).jpg

1980202-bilde3-dsc_0062_2.jpg

1980202-bilde4-dsc_0063-mekka.jpg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2088664

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar