Audi-A4 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hei! Har en audi a6 2,6, problemet med den er at choken vil ikke skru seg av eller det tar veldig lang tid før den skrur seg av. Men når jeg skrur bilen av og på så går den på normalt turtall! Noen ganger står den og hopper på turtall også. Håper noen kan ha noen ideer på hva dette kan være? På forrhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Choke? Denne bilen har nok ikke choke i den forstanden du tenker på. Mest sannsynlig er det tomgangsstabilisatoren din som er gåen. /Lars Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-A4 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 hehe ja der ser du...kan nok ikke en dritt om bil serru. Men da skal jeg undersøke dette nærmere jeg da! Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg