joofay Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hei! for en stund tilbake fikk jeg noen fjuske problem med bilen min! den drar godt og helt fint opp til 4k der står den på stede hvil og "sperrer" siden dette skjedde har jeg prøvd ALLT! for og bli kvitt problemet! LMM,ledningsnett.hjerne,dyser,bensinpumpe og masse div følere osv! i går drev vi og feilsøkte litt, og bilen starter og men går litt ruskete på tomgang, men den drukner med engang vi kobler på bensinpumpa(direkte på pluss) har prøvd 3 sett me dyser :S så nå spør jeg etter hjelp! allt hjelper! om du har noen mening hva dette kan vær så skrik ut!! gir snart opp hele bilen :( er en m20b25 motor... ALLT AV FORSLAG HJELPER! takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 bensintrykks regulator? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 (endret) Kjølevannsføler? Kaldstartdyse? (de eldre årgangene har sep. dyse for kaldstart) Pluggledninger? Tennplugger? Fordelerlokk? Rotor? Falskluft? (gummibelgen fra LMM til spjeld. De morkner og sprekker etter noen år) Skjønner ikke helt hva du mener med at bilen starter men stopper når du kober den direkte på pluss. Hvis bilen starter så går vel pumpa!! Endret Februar 10, 2009 av Aceofspades Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joofay Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 har skiftet, hvis du mener den på runde på fuelrailen ! den med vakum og retur slange på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joofay Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 nei, har dreve og styrt med pumpa så den er direkte koblet til batteriet. det merklige er at den fylles opp med bensin i sylinderene når pumpen går når bilen er av! ganske mye er det snakk om,,, takk for svar og forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joofay Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Har du sjekket om du har separat kaldstartdyse? Er jo enten fra den eller dysene bensinen kan komme fra. Dyser har du jo skiftet tre ganger! Så da kan du vel luke bort de som evt. problemkilde. Men kaldstartdysa kan jo ha låst seg i åpen stilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg