Gå til innhold

Valentines ?

Ranger emnet


Bjoee

Anbefalte innlegg

Ikke mer enn vanlig, vi bor i Norge og ikke USA...

Halloween, valentine, hva blir det neste?Thanksgiving? Julegaver 1.juledag?

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sier vel ikke at han er slem mot dama si han heller?

Han vil bare gi a en liten ting, som en oppmerksomhet. Bare hyggelig det ;)

Selvom du ikke gidder ;P

 

Kjøp hjerter og noe undertøy og noen roser;) slår aldri feil:) hehe

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man gjør det på DEN dagen, så sier det på en måte at han gjør det fordi han er nødt :P

 

Der sa du noe ;) Men viss man ikke gjør det så blir de også litt teit syns jeg =) Er ganske sikker på hun forventer noe, så må nesten følge opp ;p

- opel ascona 1,6 (under fixing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm ? Du slår meg som typen som typen som slår dama si ?

Som noen sa tidligere i tråden her, bare fordi du ikke gir henne spessiell opmerksomhet, eller viser at du setter ekstra pris på henne ved spessielle anledninger så betyr ikke det av andre ikke gjør det..

 

Ordla meg kansje dårlig når jeg sa hun forventet noe, men er jo et bra tein på at du har gjort det bra, når hun vet at du kommer til å gjøre noe spessiellt for henne. Jenter liker slikt ;)

- opel ascona 1,6 (under fixing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klovnster; har du dame da?

 

Man er da snill hele året, men veldig mange synes det er kjekt å finne på noe ekstra en dag innimellom. Gjør det stadig vekk jeg, også på Valentines..

Ikke fordi hun forventer det, men fordi hun ønsker det, og blir glad for det.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår