mamolv Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 okei, fått gjort noe mere med bilen din i d siste du da?hmm, hvordan passer den forhold til 140 akslinger og slikt da? blir vel egentli bare orginalt understell og motor tror jeg:) men skulle hatt dørhengsler fram, for det må hvist bygges om har jeg hørt,men usikker på hvordan, bilder noen??? gjort litt ja.hehe, men det går tregt når man må dulle med 3 barn også..hehe..er en på mule..lars øyvind..han har en lilla 145 med 240 aksling.den er smalere og dermed mer plass for felger..tror det er greit å bygge om.men orker ikke bygge om jeg. ikke bruk for verken sperre eller brede dekk.dørhenglene på 240 har dørstoppere innebygd, så du må bruke dem.men ikke vanskelig å bygge om dørlåsene.du må ha de motpartene fra 240n på b og c stolpene.på framdøra på 140n må du ta av den plata som er punktesveist fast i b-stolpen, den som låsen sitter i.så måler du deg fram til hvor låstappen skal stå og sveiser,evt borrer og skrur den på plass.på bakdørene har jeg meislet ut litt og slått med slegge og div..må ha den flata som låstappen skal stå, litt innover..om du skjønner.. bare ta deg en tur innom og se på min om du lurer..er gjort på 2 timer maks denne jobben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 så si det eneste jeg mangler nå er front rute også:s kost på deg 2000 i egenandel å få 93 mod 240 frontrute som min da..ser veldig cleant ut...smaler pakning/list på den. ellers så er det fin rute på den delebilen min, men det er litt problem med å få den ut hel, samt lim koster jo også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 jepps håper på det:) blir orntli lakk da, ikke benga liksom, snakket med ktm forhandler om lakk koden også:=)kult, det hadde vært kult og sett bilde av:) får se hva planene fører til:=) jepp skal sjå om eg kan finne nåken bilder å skanne i morgen:) kunne vært kjekt å hatt nåken bilder av den på dataen ;) nei blir bra med skikkelig lakk å ikkje den lettvinte med benga :D Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 er en på mule..lars øyvind..han har en lilla 145 med 240 aksling.den er smalere og dermed mer plass for felger..tror det er greit å bygge om. Lars Vegard iværtfall, god kompis av meg det. Bor egentlig på Mule men leier hus på Steinkjer. Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Lars Vegard iværtfall, god kompis av meg det.Bor egentlig på Mule men leier hus på Steinkjer. ja, hehe...har en annen bekjent som heter lars øyvind.. stilig den bilen hans ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 sjer det noe her for tiden da? :) fant ett bilde av den oransje 142en som far min hadde for maange år siden, den ser litt mørk ut på bildet men var faktisk knall oransje :) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 ja det skjer da litt om send, sprøytet den i helga med grunning nå, aldri sprøytet før, så det ble ikke strøkent kan man si:) brukte sprøyte spakkel som jeg blandet på kompressor sprøyta, er vel bare og sette seg og pusse igjen... bilder kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 (endret) Endret Mars 22, 2009 av Volvo 144 DeLuxe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 tøft med 145. Jeg har også en 145 som jeg snart begynner på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ser bra ut dette ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ser bra ut dette ;) joda, d bli da omsider, ska få ti lakk næste uke:) spennanes å sjå koss den bli me den knalle fargen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoOdd Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 jaja... d bil da bil d her!!!! Du må legg ut bilda når du har lakkert da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 jaja... d bil da bil d her!!!!Du må legg ut bilda når du har lakkert da... d bli vel d snart ja, skuill få ti lakk idag eller imårrå,så vente æ på framskjærman å frontstykke igjæn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 da e endeli biln færdi lakert:D d vart KNALL roange ja!! bli tøft, bilda kjæm vel iløpe av uka ska man sjå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg