evopower Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Noen som har noen formening om hvordan det blir med gassere på motoren min? Original innsprutet er en begrensing og stor problemkilde vet jeg så gassere hadde løst på dette. Sprut er også en mulighet, men dyrere og mer innviklet. Noen som har gjort dette med gassere før? Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Hadde vært gromt med noen doble webere da! Har lekt med tanken med webere på min 2,0 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Rallycross prosjekt eller? Det er iallefall en på mb190klubb forumet som har kjørt med gassere.. trur det fungerte sånn helt ok liksom :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg