Gå til innhold

StreetMeet i Fjordparken i Drammen 18.04.2009!

Ranger emnet


grufle

Anbefalte innlegg

Tok seg bra opp på slutten ja, men syns det kunne stilt litt flere gromme biler på burnout konkurransen! Og enig med "rally koffen" burde heller spinni på asfalten sånn at vi kunne fått no piruetter og sånn ;) Ellers var det bra med litt liv i drammen, ekke hver dag det skjer no har jeg fått inntrykk av.

01 Aprilia RS 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den rampa var jo bare latterlig.. sugde seg fast i bakhjula på omegaen.. men så fort vi kom på asfalten ble det andre boller..

 

Så 2 dekk fattigere og en T-skjorte rikere er jeg nå ganske fornøyd med resultatet av "finale" burnouten..

Lukter fortsatt gummi av bilen :P

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja... der har du et typisk bevis på hvordan EN tilbakestående idiot med null peil som har tilgang til avis kan vri så jævli på ingenting!

 

Gummien brant...javell?.. hvor?..

 

De burna på asfalten......! Gjorde dem det?

 

Og brakrøy ble røyklagt.... oh ja.. stemmer... NOT

 

 

 

Nå kommer gamlinga til å tro at ungdommen prøvde å sette fyr på plassn uten å lykkes omtrent..

 

DUMB-FUCK!

 

 

 

men ja, den rampa var jo fucking retarded!

 

Den hade jeg aldri burna på om jeg fikk sjansen til engang!

Dekka mine koster jo mere enn snittet av harrybilene som deltok på burnouten;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få fyra opp no bilder fra treffet nå da, så de stakkars folka som brukte opp lørdagen til å sove på også kan se litt!

Endret av Espen^

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja... der har du et typisk bevis på hvordan EN tilbakestående idiot med null peil som har tilgang til avis kan vri så jævli på ingenting!

 

Gummien brant...javell?.. hvor?.. Tok da fyr i pallen/gummien hvertfall

 

De burna på asfalten......! Gjorde dem det? Noen gjorde det ja

 

Og brakrøy ble røyklagt.... oh ja.. stemmer... NOT njaaa

 

 

 

Nå kommer gamlinga til å tro at ungdommen prøvde å sette fyr på plassn uten å lykkes omtrent..

 

DUMB-FUCK!

 

 

 

men ja, den rampa var jo fucking retarded!

 

Den hade jeg aldri burna på om jeg fikk sjansen til engang!

Dekka mine koster jo mere enn snittet av harrybilene som deltok på burnouten;)

 

..

 

 

Drammen racing club skal ikke ha mye cred for treffet hvertfall.........

Endret av SSK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Takk for et helt ålright treff. Synd at den rampa ikke blei helt som den egentlig skulle, og at Drammen Racing Club ikke fikk promotert klubben nok. Det skulle vi nok absolutt gjort! Men noen ganger tar det lengre tid og planlegge et treff enn man skulle tro.

 

Også litt synd at avisa vinkla artikkelen dit hen at vi brant opp hele plassen. Håpløs form for journalistikk!

 

Uansett så hadde jeg det gøy, og det var skikkelig moro å se at så mange møtte opp. Jeg hadde aldri trodd at det skulle bli så mange!

 

Mvh, Kim-André v/ DRC - Drammen Racing Club

http://www.drcracing.webs.com

 

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Takk for et helt ålright treff. Synd at den rampa ikke blei helt som den egentlig skulle, og at Drammen Racing Club ikke fikk promotert klubben nok. Det skulle vi nok absolutt gjort! Men noen ganger tar det lengre tid og planlegge et treff enn man skulle tro.

 

Også litt synd at avisa vinkla artikkelen dit hen at vi brant opp hele plassen. Håpløs form for journalistikk!

 

Uansett så hadde jeg det gøy, og det var skikkelig moro å se at så mange møtte opp. Jeg hadde aldri trodd at det skulle bli så mange!

 

Mvh, Kim-André v/ DRC - Drammen Racing Club

 

 

 

KOntra streetmeet som ble arrangert på jessheim i fjor var det faktisk veldig dårlig oppmøte, men det har noe å gjøre med at det er for tidlig på dagen, samt at mange enda bygger bila sine..

 

men den rampa dere bygde var jo helt på trynet.. Ga et par tips til han som bygde rampa, men han fikk beskjed om at det var KUN slik den skulle bygges..! da funker det jo dårlig!

 

Det der var jo som å kjøre dekka rett på en oste-rist!

Hadde dere i det minste hatt en stålplate å burne på så hadde det vært litt annerledes;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at den rampa ikke blei helt som den egentlig skulle, og at Drammen Racing Club ikke fikk promotert klubben nok.

 

Med såpass dårlig organisering til tider var det ikke mye rom for promotering heller vel..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har i hvert fall DRC fått prøvd seg. Blir nok en stund til neste treff og det skal planlegges mye bedre. Og da skal vi promotere klubben bedre også.

 

Uansett blir det spennende å se om noen andre får til noe treff i Drammen av samme kaliber. Syns ikke det er noe vits å klage, med tanke på at det nesten ALDRI skjer noe bilopplegg i Drammen.

 

Hadde det gøy jeg, selv om hele treffet blei litt halvveis. Det kan nok også ha noe med at en annen person som var med på å planlegge treffet sugde all moroa ut av meg da han sørga for at jeg måtte være i Fjordparken fra klokken 08:00 fredag morgen og fram til klokken 22:30 lørdag kveld for at dette skulle bli noe av i det hele tatt. Blant annet for å bygge den rampa, som bare var et stort og stygt opplegg midt i parken, og som tok masse plass for enda fetere biler som vi faktisk kunne fått inn.

 

Nei, nå gleder jeg meg til å komme på treff, og håper det er en stund til jeg selv må planlegge ett.

http://www.drcracing.webs.com

 

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår