Revoion Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 som topic sier..er det lov og ta bort airbagen? hvordan gjør jeg det? hvordan monterer jeg da nytt ratt..? takker for svar jon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) Det er ikke lov og du kan ende opp med å ikke få noe igjen på forsikringen. Hva er grunnen til at du vil fjerne den? For og få ett stiligere ratt? Bruk heller penger på motor og understell istedenfor å fjerne en sikkerhet for at det skal se stiligere ut for deg mens bilen fortsatt går som en dass. Bare noen tips, men om du absolutt vil gjør som sagt her http://www.bilforumet.no/civic/101676-bytte-airbag-ratt.html Husk og ta av minuspolen(evt. fjerne hele batteriet) i ett par timer før du forsøker så du slipper og få airbagen midt i trynet. Endret Februar 7, 2009 av SimenRawr Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 er egentlig ikke noe grunn men hater rattet mitt.. men om det ikke er lov driter jeg i det!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 men tuten funker ikke på airbag rattet mitt...får jeg eu godkjent med den feilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Mangel av lydsignal er vel 1'er feil som vil gå igjennom, men det er jeg ikke 100% sikker på. Uansett, så er det en enkel sak å fikse. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kan i tilegg nevne at det er ikke lov til å bytte til et ratt som er evt mindre enn det du allerede har, hvis også dette er tilfellet :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Mangel av lydsignal er vel 1'er feil som vil gå igjennom, men det er jeg ikke 100% sikker på. Uansett, så er det en enkel sak å fikse. Det èr 1'er feil. Og det holder å koble av batteri i 15 minutter. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 om du skal bytte ratt så kan det være 1" mindre enn orginalt. ang airbag så kan du bare høre med BT.mulig dem har noe å si på den saken:) hehe Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Kan i tilegg nevne at det er ikke lov til å bytte til et ratt som er evt mindre enn det du allerede har, hvis også dette er tilfellet :) Så jeg har ikke lov til og bytte ut Lastebil rattet mitt i 240?:| Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Så jeg har ikke lov til og bytte ut Lastebil rattet mitt i 240?:| Jo men det må være et godkjent ratt, med godkjent nav :) Men det gjelder vel ikke etter at 240 kom med airbag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg