Gå til innhold

Daain`s 76 245!!

Ranger emnet


daain83

Anbefalte innlegg

Har i dag vært og henta meg en grombil, en 1976 Volvo 245!!

 

Dette blir en langtids prosjektbil, da dette er bilen jeg skal ha når jeg får lappen igjen=)

 

Bilder fra tidligere eier;

 

03012009198.jpg

 

03012009199.jpg

 

03012009200.jpg

 

03012009203.jpg

 

03012009197.jpg

 

Planer;

 

- Ta den rusta som er, nylakk i orginal grønn (evt med perlemor), har USA blink, blir nok rød\hvite baklykter og hvite på siden.

- Moderat senk og 18" felger (tror det blir SuperDTM), få på stivere foringer og justerbare stag, mulig bytte bakaksel.

- Gå over interiør, bytte dash (muligens til nyere type).

- Mer power, mulig bygge på B20`en som er, hvis ikke turbo!

 

Sånn i hovedtrekk hva som kommer til å skje framover...så får vi ser hva det blir til slutt!

 

Bilen kommer uansett til å bli i mitt eie, er drømmebilen for meg dette!!! Denne skal passes på og blir hverken plastret inne i plastikk eller kjørt i filler!

 

Tips og kommentarer er morro=)

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den hadde jeg også veldig lyst på. Jævlig fin bil. Den fargen er knallfet! Syns de hjula som sitter på er dritfete også. Burde bare ha på dem. Gamle biler burde ikke ha så store hjul :spin

 

Hvor mye ga du for den?

 

Ikke sant? måtte bare ha den!! Fargen er konge, blir muligens bare oppgradering med perlemor=)

 

Hjulene var greie de, men fikk de ikke med. Står på orginale stålfelger nå. Mulig jeg ikke burde gå for 18, men tror det og blir tøft!! Vi får se...

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår