Gå til innhold

Asbjørn's førstebil! - Bildetråd/prosjekt -

Ranger emnet


asbjørn

Anbefalte innlegg

joda..

 

ser ut som bensinpumpa mi har tatt turen til helvete:aug: har gnist, releet til hjernen og pumpa slår over, men null tegn tl starting. pluggane er litt våte, men ikkje mykje, og litt svarte... forbanna kjipt! spesielt når den står i noken andre sin garasje, har ikkje den største anledninga til å taue den vekk, så den må berre stå der til den startar..:/

 

satte den opp der for å sette i bakruta, så eg og ho som eige den sota bakruta og sette den inn:) blei ikkje så verst igrunn

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fekk start idag!!:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

men så starta den ikkje...igjen...

 

fekk starta den 2 ganger. skrudde den av, for å vente på noken til å kjøre den heim for meg, og når dei kom starta den ikkje..:angry

 

veit ikkje kva det er som feiler, men trur bensinpumpa fusker og jobbar når den sjøl vil

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:)

 

har ikkje berre jorbær baums nei, men det er dei som går igjen mest-åsså vanilje..lukter ikkje så veldi sterkt syns eg, men eg er omtrent imun mot lukta no..men alle seie det lukta baums av meg på skulebussen og sånn:biker

 

parfyme for oss mannfolka;)

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:watchout

sånne usa blinkers framme til 240

 

er det noke eg må modifisere for å få dette på???eller er det berre eit vanli lykteglass??

 

tenkte å investere i denne pakken med tida:cool:

 

Det der er heile blink/park/køyrelyshus med glas. Dei har ikkje samme innfestningspunkt mot hovedlysa som du har, så du må fikle det te litt;)

Men du må ikkje drive og sei at alt e berre fryd og gammen, då går det plutsli te helvete!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:watchout

 

Det der er heile blink/park/køyrelyshus med glas. Dei har ikkje samme innfestningspunkt mot hovedlysa som du har, så du må fikle det te litt;)

Men du må ikkje drive og sei at alt e berre fryd og gammen, då går det plutsli te helvete!:D

aha;)

 

 

og nei, eg kan ikkje seie at alt er på topp, for det går garantert ned igjen:P

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår