BARE B Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Noen som har mål på bunnpanne ev tegninger. RØDBLOKK ! Må ha med sumpen bak. Skal tilpasse motor og gear i Kadett B men har ikke bunnpanne. Noen som kan hjelpe ????????? Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Nå har jo alle rødblokker sumpen bak travers da!? Men sikkert noen som har gjort denne jobben før deg. Om de har tegnet ned sine mål på bunnpanna etterhvert som de har kappet sveiset og jokket det til er uvisst. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Har en B200K med alu panne som jeg skal bruke som mal for montering (Mens jeg bygger motor..HE HE ). Passer ikke. Men nå har jeg funnet bunnpanne. Skal hente neste helg samt ei extra M46 kasse m overdrive. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg