Gå til innhold

golf4, senking

Ranger emnet

Thomas_S

Anbefalte innlegg

hei, har kjøpt meg en golf 1.9tdi, 2000modell.

et av problemene på denne var knekt fjør forran, og siden den skal være eu ok innen januar, så bør den vel byttes.

har tenkt justerbart, men siden jeg kjører alt for mye bil så vil nok ikke det lønne seg(tror nok det er litt ymse kvalitet på de), så blir nok bare nye fjører rundtom.

spørsmålet var da om noen har bilder av en golf4 med forskjellige senk? gjerne fra siden. om noen har 30mm, har sikkert noen 40mm eller mere.

på forhånd takk for svar ;) (eventuelt om noen vet om fjører av god kvalitet)

( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil.

( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi.

(x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv.

(x)2002 Opel Vectra 1.8 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hatt trøbbel med gewinde til 4000 eller er det bare sånn at du absolutt må ha ett til over 8000kr for at det skal være bra?...har ikke hatt trøbbel på mitt til 4000 å har hatt d i 1år snart... har uansett garanti på så om det skal gå gæærnt så bare bytter jeg....:) vet mange som kjører med sett til 4000 å de har som meg, ingen problemer med settene sine...eneste jeg sliter med på settet mitt til 4000 er at jeg ikke får bilen lav nok med 18" felga på..:)hehe

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt billig gewinde, men er jo en del av de som har dempere som ligner mer på sykkelpumper.

Har hatt samme KW settet i 10 år på Poloen, og kommer til å sette på H&R Ultra Low gewinde jeg har liggende på Golfen til våren.

I de fleste tilfeller får du hva du betaler for

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt billig gewinde, men er jo en del av de som har dempere som ligner mer på sykkelpumper.

Har hatt samme KW settet i 10 år på Poloen, og kommer til å sette på H&R Ultra Low gewinde jeg har liggende på Golfen til våren.

I de fleste tilfeller får du hva du betaler for

Ting har skjedd litt siden Formel Kakkes tid, dagens rimelige sett er faktisk av god kvalitet i forhold til för. MEN man fär som regel det man betaler for, bortsett fra enkelte merker som tar mange tusen ekstra for at de heter det de heter...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider