Ole-P Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei akkurat kjøpt meg en 2006mod Impreza og den spilleren som fulgte med er ganske triste greier. så den tenkte jeg og bytte. Dette regnet jeg med skulle blir en ganske enkel oppgave, men neida, den spilleren som sitter der ser nesten ut som sitter bak selve "rammen" i dash'n, så noen som har gjort dette før? Ikke min bil på bilde men ilustrerer hva jeg mener Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 En skal kunne ta av fronten rundt luftutslippene og så fronten rundt stereoen uten særligt med verktøy. De sitter i klips og tas løs ved hjelp av en plastpinne eller no. Ikke bruk stål da brekkes plasten lettere. Bakom der er det stjerneskruer som holder stereorammen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 (endret) Problem løst. lå minst 20 tråder om dette på imprezadriver. Endret Februar 5, 2009 av Ole-P Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg