Burn Out Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Bilen er såpass ødelagt at den blir nok ikke brukt, så da har jeg en volvo turbo motor til overs.. vet ikke helt hva jeg skal bruke nå egentlig, hvis jeg ikke har bil til lisensdagen så går det vel greit å ta lisensen med mr2 en? så lenge den sladder rundt rudskogen liksom :P men må jeg ha bur og firepunkt for å bruke den på lisensdagen?? Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 så deg på gatebil ja, men syns det virka som at du hadde alt for lite hk til i klare hele svingen?:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 masse luft i dårlig dekk så går det sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Har vel litt å si om det er turbo motor med 260 hester eller om den er vanlig.. Ville jeg tro.. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hvorfor det? 260 hk er 260 hk! men klart er jo godty sansynli at der er mere moment i en motor av samme volum med turbo og 260hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 tenkte på det at man får trykket som skyter inn rett før svingen eller lignende Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 får vel gjevnere effekt på sugemotor hvis det var det du tenkte på?. med en turbo motor så skjer det vel mest når turboen reagerer mens sugemotor reagerer gjevnere. hvertfall sånn jeg ser det for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hvilken bil klarer man å få 50/50 vekt for og bak egentlig.. uten å legge i 500kg bly bak :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hahah.. jeg må bare le ass Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 500kilo bly baki hadde blitt som å kjøre boble da jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ikke le av boble. Mange som drifter rundt på bilcross-banen med boble. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ikke le av boble. Mange som drifter rundt på bilcross-banen med boble. er vel ingen som drifter ordentlig på bilcrossbanen akkurat.. men on point til mannen som lurte på vektfordeling; flytting av aksel kan gjøre underverker når det kommer til vekta, blir jo gjort i rallycross men der er reglementet at akselavstand skal være orginal, derfor flyttes også forstilling fremover. vet ikke om reglene for drifting er såpass at det ikke skal la seg gjøre å bygge ordentlig vektfordeling på den måten. finnes jo andre alternativer enn å flytte aksel selvfølgelig men det er jo en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Det er jo folk som drifter med boble... Og dem snurrer ikke:P selv om jaja vektfordeling her og der:D Bare det er RWD og ikke har 0.0001 hk i forhold til vekt så går det fint:) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 altså drifting er jo å kunne kombinere mange svinger og gjerne en hel bane i full sladd, ingen som gjør sånt med ei boble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg