Knut Hugdal Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 venner i Bilforumet jeg har lekkasje i lyktespylerpumpe peugeot 206 2004 årsmodel. Denne pumpen sitter kronglete til. Er dette likevel en ok gjør det selv jobb for amatør å bytte til annen høytrykkspumpe? er det noen som eventuelt har en brukt å tilby. bilverksted tar mange 1000-lapper for denne delebytte-jobben. knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 (endret) Hvordan arter lekkasjen seg? Det sitter en liten gummipakning rundt stussen på pumpa der den går inn i tanken og den kan bli morken. Koster 25kr. Enten du trenger ny pumpe eller klarer deg med ny pakning er det en enkel jobb. Du kommer greit til dersom du tar av plastinnerskjermen. Klipsene som holder innerskjermen kan være litt vonde å få av nå om vinteren uten at de knekker pga temperaturen. De har "Gaffel" til å løsne klipsene med hos Biltema Endret Februar 6, 2009 av Reidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Hugdal Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hvordan arter lekkasjen seg? Det sitter en liten gummipakning rundt stussen på pumpa der den går inn i tanken og den kan bli morken. Koster 25kr. Enten du trenger ny pumpe eller klarer deg med ny pakning er det en enkel jobb. Du kommer greit til dersom du tar av plastinnerskjermen. Klipsene som holder innerskjermen kan være litt vonde å få av nå om vinteren uten at de knekker pga temperaturen. De har "Gaffel" til å løsne klipsene med hos Biltema Hei Reidar. lekkasjen kommer ved nederste enden av pumpen. Ca ett drypp pr sekund og det kan godt skyldes en morken pakning. Visste ikke at det satt en pakning der.Jeg venter til det blir varmere i været og følger veiledningen din. Jeg skal holde deg oppdatert når jobben er gjort. Tusen takk for hjelpen. vh Knut Hugdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg