Gå til innhold

Min audi a3 :)

Ranger emnet


egers

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slenge ut bilder av min '97 audi a3 1.8T...

Bilen har vært i mitt eie i 4 år nå, et eller med den som gjør at jeg ikke har lyst til å bytte den ut hehe.. har montert styling og diverse morsomheter iløpet av årene.. enn så lenge ser den slik ut:

 

Bilde129.jpg

Bilde115.jpg

IMG_1080.JPG

IMG_1091.JPG

IMG_1096.JPG

 

Stort sett bare Rieger rundt om, det sitter 19" felger og KW Inox var. 2 justerbare coilovers på den, så bilen har akkurat passe høyde (såvidt :P) på sommerstid..

 

Har tenkt å bytte til noen andre felger, lykter og diverse i år. Tenkte meg kanskje devileyez-lykter, men har ikke helt bestemt meg enda :P vet ikke om det vil passe så godt.. kommer vel til å oppdatere her så fort det skjer forandringer :)

- '06 Toyota Avensis TTE

X '97 Audi A3 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeldig fin bil! Likte fargen, og senken spesiellt godt!

Nå må du bare få skaffet deg en spoiler til bakruta! Det skal forsåvidt jeg også gjøre..

Men kjempebil! Har du noen andre planer da? :D

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takker for tilbakemeldingene :)

 

Nå har jeg tenkt litt over denne sesongens gjøremål og har kommet fram til følgende, for denne gang:

 

* S3-interiør (har komplett svart skinn/blått alcantara + medfølgende pianolakkede detaljer og midtarmlene, på hånda)

 

* Valsing foran og bak (noen som har erfaringer med dette på en a3?)

 

* Takspoiler

 

* Ny frontfanger (etter noen uheldige episoder i vinter, er åpen for forslag :) )

 

* Tonede ruter rund baut

 

* Flere motoroppgraderinger

 

Etter denne vintersesongen har jeg 1 stk carbon-leppe til single-frame og venstre sideskjørt (ulakkert) liggende om noen trenger :P

 

Fin bil Samme farge som min. Hvor kjøpte du den stylingen? send pm

 

All styling er handlet via Norsk Bildelsenter

Endret av egers
glemte noe :)

- '06 Toyota Avensis TTE

X '97 Audi A3 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår