alex_89_p Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei! Jeg har vurdert å montere K04 turbo på bilen min nå. Så har jeg forhørt meg litt rundt. Sendte mail til nordicautoimport for å høre. Av dem fikk jeg følgende svar: "Jepp, det stemmer. KKK K04 turboer og KKK K03 turboer har samme olje/vann slanger og eksos/ kompressor hus flenser. KKK K04 er litt større men passer rett på. Hjernen nå oppgraderes for å få best resultat ut av turboen. Du trenger også en boost kontroller for å øke turbotrykket, enten manual eller elektronisk. Det er også kanskje best med et FMIC kitt som kjøler luften bedre." Noen som har noen erfaringer å komme med? Har ikke så mye peiling på dette! Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Boostcontroller trenger du strengt tatt ikke. Hjernen bruker N75 ventilen til å kontollere dette elektronisk. Du må uansett ha ny chip tilpasset K04. Det er ikke alle K04 som passer rett på. Du må ha en som er beregnet på tverrstilt motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Boostcontroller trenger du strengt tatt ikke. Hjernen bruker N75 ventilen til å kontollere dette elektronisk. Du må uansett ha ny chip tilpasset K04. Det er ikke alle K04 som passer rett på. Du må ha en som er beregnet på tverrstilt motor Ok, så det Nordic sier stemmer ikke med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ser ikke sånn ut nei Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Hmm ok.. Så det jeg trenger er en turbo som er beregnet på tverrstilt motor, fm ic og chip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg