Gå til innhold

Nytt medlem i familien

Ranger emnet


Lalex

Anbefalte innlegg

Har ikke du Xenon orginalt i hovedlysene da? Jeg har liggende et sett med Xenon som jeg skal ha i langlysene, der kjøpte jeg med slim ballast betalte 900 kr og med 2 års garanti kjøpt i norge!

 

Jeg har dioder til skiltlysene bak, kjøpte på biltema og de seg faktis veldig bra ut!

 

Jo da, har xenon i nærlysene, bytter bare pærene der til 8000, og monterer et kit i tåkelysene med 8000.

Jeg liker bedre den lysfargen, tror forsovet ikke langlysene blir xenon med det første.

 

 

Jeg skal også bytte skiltlyset til blå dioder, tenkte kanskje bytte invendig også. Få blått instrumentlys, det hadde vært tøft tror jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går sakte om dagen, Lalex... Du får slutte med å ta den 8.00 til 16.00 jobben din så seriøst, og komme deg oftere til garasjen vettu:p

 

Forresten sjekket ut prisen på den shortshiftern til deg.. Ett par hundrelapper og den er din:) Også må du få på det 19% reimhjulet, Jeg vil virkelig se om det utgjør noe særlig forskjell..

 

Satser på litt montering neste uke da eller??? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går sakte om dagen, Lalex... Du får slutte med å ta den 8.00 til 16.00 jobben din så seriøst, og komme deg oftere til garasjen vettu:p

 

Forresten sjekket ut prisen på den shortshiftern til deg.. Ett par hundrelapper og den er din:) Også må du få på det 19% reimhjulet, Jeg vil virkelig se om det utgjør noe særlig forskjell..

 

Satser på litt montering neste uke da eller??? :p

 

Sant sant.. Jeg har blitt en kontor rotte:(

Tror jeg går for den shortshifteren allså, vi får montere den i din bil først, så får vi se om girspaken blir lavere å??

Hvis ikke har jeg ikke behov for hele spaken.

 

Jeg må nesten legge ut et par bilder i samme slengen.

Det har jeg lovet. Jeg synes forsovet ikke å sote baklyktene ble harry, heller råtøft:D

Kom gjerne med meninger.

 

Kompressorhjulet.. sikle sikle! Jeg må enten en tur til Sverige eller bestille software og kabel så vi får mappet bilen til sommeren, da skal du bli glad i å skru av antispinn!!

 

Jeg er med på montering, vi får finne oss tid..

 

Her er bildene

 

IMAGE_013.jpg

 

IMAGE_014-1.jpg

Endret av Lalex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vær på tanken med dioder inni bilen, men jag har kommet fram til at MINI er en engels bil og skal ha litt "lord" lokk og da er det varmt gulaktig lys som teller og er dioder utelukket. Synst det blå/kvite lyset av dioder kan bli litt for "kald" innvendig!

 

Det er bare noe jeg tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vær på tanken med dioder inni bilen, men jag har kommet fram til at MINI er en engels bil og skal ha litt "lord" lokk og da er det varmt gulaktig lys som teller og er dioder utelukket. Synst det blå/kvite lyset av dioder kan bli litt for "kald" innvendig!

 

Det er bare noe jeg tror!

 

Vi får se.

Jeg tenker sånn at Mini'en er en ungdomslig bil som

er laget for å bli bygd om, de har liksom basert de gamle miniene

på den nye.

Det er som å skru på en bil som er bygd for formålet, veldig lett, med unntak av noen få steder det er litt vanskelig å komme til..

Alt i alt er det jo smak og behag som teller:D

Kjedelig hvis alle minier hadde vært like.

 

Member of: Elvevoll Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se.

Det er som å skru på en bil som er bygd for formålet, veldig lett, med unntak av noen få steder det er litt vanskelig å komme til..

 

I forhold til mye annet så er Mini Cooper S noe skikkelig herk å skru på, det er drit trangd i motor rommet og alt av forstilling er "tungvindt" laget med tanke på rep. Jeg har igrun ikke gjort annet en å sloss noe voldsomt uansett hva jeg skal gjør på bilen.

 

Jeg skal bytte en klipter bak og jeg er forberedt på det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bytte en klipter bak og jeg er forberedt på det verste!

 

Det er jo bare en søt liten jobb da:)

 

Skal være enig med deg at det drit trangt å sku på.. men til tross for alt så er bilen satt ganske logisk sammen, men nok om det.. Jeg har en stygg følelse på at det er 1000 meninger om det:)

 

-Lalex er du bare ute å kjører om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare en søt liten jobb da:)

 

Skal være enig med deg at det drit trangt å sku på.. men til tross for alt så er bilen satt ganske logisk sammen, men nok om det.. Jeg har en stygg følelse på at det er 1000 meninger om det:)

 

-Lalex er du bare ute å kjører om dagen?

 

Hehe, ja jeg knytter bånd med coopern.

Blir mer og mer glad i han hver dag som går

da enda ingen ting har falt fra hverandre:D

 

Nå er sommerfelgene rett rundt hjørnet!!

Vaske og polere, nydelig allså.

 

Hva med deg Selv, Selv?

Hehe, der tok jeg meg SELV i en dårlig spøk allså.

Vi gleder oss til banekjøring og seiltur over atlanteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den båten sitter ikke jeg på hvis dere skal over atlanteren. Jeg syts indre Oslofjorden er stor nok for meg altså:)

 

Banekjøringa blir nok bra skal du se, det er jo ikke så lenge igjenn nå før det virkelig braker løs.. Må bare få bilen til å gå pent igjenn, og satt på alle de delene som ligger og slenger i garasjen. Så får man vel se åssen det går.. Men du veit, ting går litt sakte om dagen..

 

Blir vel forhåpentlig vis ferdig med bruksbilen en av de nærmeste dagene, da blir all tiden fokusert på Minien:)

 

Forresten har du lagt noen mer planer for instrument belysningen? Etter litt lesing og slikt så har jeg laget en plan for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår