Pongle Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Igår klarte jeg det utroligste, å reversere plasseringen avs startkablene. Etter litt gnister og en helt død startmotor fikk jeg byttet om klypene, og bilen startet flott. Alt så bra ut. Men det viste seg senere at CD-spilleren ikke ville starte. Jeg antar at dette er pga kortslutningen jeg forårsaket. Mitt spørsmål er da som følgende. Finnes det noen sikring (som da har gått) i Mondeo-98 som beskytter CD-spilleren, eller må jeg anta at jeg drepte den med min dumskap? mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 kan være sikring bak på cd-spiller'n din. sjekk der :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Sjekk sikringsboksen og instruksjonsboken du Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 som sagt over, sikringen i selve cd-spilleren pleier å ryke hvis dette skjer. Og du må regne med at mye annet i bilen ryker også... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pongle Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hmm... Går det an å bytte sikringen i selve CD-spilleren da? Forstår at den må på rep for dette, men. For å gå helt til grunn; blir dette dyrt? Du sier forøvrig at mye annet i bilen vil ryke også, men så langt ser det normalt ut. Er det mer jeg burde sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dette klarer du fint selv.sikring koster 5 kroner på hvilke som helst bensin stasjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis alt funker i bilen, så har det nok gått greit. Du har hatt flaks rett og slett! Og sikringen sitter på baksida av cdspilleren, du må altså ta den ut av dashbordet. Men du trenger ikke å sende den inn, enkelt å fikse selv. Sitter som regel i nærheten av strømkabelen Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg