lurepåmye Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 hva må man gjøre for å plukke ut 300-350 hk fra en slik motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 H-profil råder, 19T eller t4 turbo, mye ladetrykk, 3" fra turbo, større dyser, klarer seg med s60/v70 dyser fra nyere type(for å slippe å bygge om LMM)s60/v70R 968dyser og 3" LMM er alternativet, muligens BTR og litt tukling med styreenheten:) Glemmer jeg noe nå?;) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 H-profil råder, 19T eller t4 turbo, mye ladetrykk, 3" fra turbo, større dyser, klarer seg med s60/v70 dyser fra nyere type(for å slippe å bygge om LMM)s60/v70R 968dyser og 3" LMM er alternativet, muligens BTR og litt tukling med styreenheten:) Glemmer jeg noe nå?;) har du peill på hvor det billigst å handle råder og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 http://www.edgeperformance.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=165&category_id=57&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=3&vmcchk=1&Itemid=3 Er vel rundt 1k for stykket vil jeg tro, litt over der da men, ta kontakt med autotech?? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg