Gå til innhold

Ser denne bra ut?


naxoz

Anbefalte innlegg

Hei, jeg blir 18 til sommeren og er på utkikk etter bil.

 

Etter nesten et halvt år med snoking på div sider, har jeg funnet ut at jeg tror jeg vil ha Accord.

 

Jeg fant en bil på tinde, http://tinde.no/bil/honda/accord/nord-tr%25C3%25B8ndelag/BL286431 .

Ser denne bra ut.

 

Finner ikke så alt for mye info om den på nettet. Eneste er at den er bygget i england, noe jeg mener og ha lest, man skal holde seg unna, eller tar jeg helt feil?

 

Hvis det er et godt kjøp, vet noen om det er noen mulighet for og få den til og yte noe mer, chip ellernosånt?

 

Fant også denne, http://tinde.no/bil/honda/accord/nordland/BL270738 . Den har jo litt mer kraft, men den ser ikke like bra ut.

 

Hvilken ville dere valgt?

 

Mvh M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine biler begge to.

 

At den ene er bygget i england har lite å si.

 

Vil råde deg til å få en NAF test på slike eldre biler, kan fort bli noen tusen hvis eksos og bremser må byttes. Et servicehefte med utførte service er heller ikke å forakte. Rust kan være et problem, spesielt i hjulbuer. Regn med 8000kr for sveise hjulbue og lakke en side, på verksted.

 

Regelrett slitesterke biler, men pass på at registerreimen er skiftet når den skal.

 

Hvilke av bilene du skal velge, er kjekt med litt motor. 136hk er ok, men ingen racer. Helt grei og ikke for dau. Men det er jo individuelt.

 

Var jeg deg, ville jeg studert utstyrsbetegnelsene på bilen. Det er kjekt med ekstrautstyr på bilen, som sentrallås, AC og elektriske vinduer. Accord 2.0i er f.eks den modellen med absolutt minst utstyr. Kjøpt jeg brukt, ville jeg gått får den med mest utstyr, minst km stand og helhetsinntrykket så bra ut.

 

Jeg kjøpte også en Honda, som min første bil. Det er faktisk det kjøpet jeg absolutt ikke angrer på, 12 år etterpå. Jeg har den enda (som "kosebil" vel å merke) og det er alltid like morro å kjøre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår