Mondeo Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Har såvidt drevet med bilberging, men jeg kan ikke huske at vi la bilene med taket ned på planet!:rolleyes: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by Mondeo Har såvidt drevet med bilberging, men jeg kan ikke huske at vi la bilene med taket ned på planet!:rolleyes: de som berga synes sikkert at undersida var finere ...;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Uff og uff. Tenk at vi sitter her og ler av det. Stakkars eier som har lagt så mange timer i en passat. og så skjer no sånt. Uansett om det er en passat det er, så er det kjipt. Tenk selv hvordan han har det... The Potetwoman er jo krembolle i forhold til den overstyla passaten da :D Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Feet mobiltelefon da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 styggeste jeg har sett noen gang tror jeg av vag... hehe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg