Gå til innhold

DAB-radio

Ranger emnet


superjoppe

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å bytte ut stereoen i 760'en min. Har lett en stund etter en bilradio med støtte for DAB, da jeg regner med at den skal få stå i til etter at DAB har tatt over for FM. Men det er ikke bare bare å finne radioer med DAB. Så lurer rett og slett på om det er noen som har en ide om hvilke spillere jeg kan sjekke ut?

Har plass til å sette inn dobbel-din, så størrelsen er ikke så viktig.

Bortsett fra DAB er jeg åpen for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er få alternativer ja... Clarion har en spiller som ser veldig lur ut, men jeg kan ikke finne den ekstra DAB-modulen som er henvist til i manualen noen plass. Blaupunkt har én enkelt-din som ser ok ut. JVC har en ekstra modul for DAB som er ok pris på, men jeg har ikke vært helt fornøyd med de JVC-produktene jeg har hatt til nå. Mulig Blaupunkt Nashville DAB47 er alternativet om jeg skal kjøpe nytt anlegg i nærmeste framtid...

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er få alternativer ja... Clarion har en spiller som ser veldig lur ut, men jeg kan ikke finne den ekstra DAB-modulen som er henvist til i manualen noen plass. Blaupunkt har én enkelt-din som ser ok ut. JVC har en ekstra modul for DAB som er ok pris på, men jeg har ikke vært helt fornøyd med de JVC-produktene jeg har hatt til nå. Mulig Blaupunkt Nashville DAB47 er alternativet om jeg skal kjøpe nytt anlegg i nærmeste framtid...

Takker for svar :)

 

Har Clarion DAB tuner på lager jeg. 2 stk helt ny i eske. Selges for 3000.- pr stk. Veilpris ca 5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår