Einserfreak Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Baldrick Sinnsykt rå de fangerne du hadde på den... sånne skulle jeg hatt ;) Ja, ikke sant...? Hvem vet, kanskje du får slike en dag du oxo;P Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by vwgolf2 og 2ern til Golf16V her på forumet da...den blå med orange striper... ' bilder?? sku vært mere old school her på forumet, tøft det altså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by passat kara ' bilder?? sku vært mere old school her på forumet, tøft det altså!! Lagde en ny tråd her med ett lite bilde av bilen slik at vi ikke ødlegger tråden her mer enn vi allerede har gjort Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by boramannen Må henge meg på passat kara. Fantastisk bra den bilen! Er det eneste old school i Norge ( med untak av dinglevims ;) ) hmmm.... det er vel ikke helt korrekt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Ja, her var det mye prating.. :) Kom med bud på felgene da! jeg trenger de forsåvidt ikke selv, men jeg trenger penger, så da begynnte jeg med en litt høy pris(kanskje?).. 2000kr? anyone? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg