bigwindow Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Har noen ganske strøkne GTI felger som jeg ikke trenger. De er helt rå når de er helpolert, men er tøffe i orginal utseende også.. GI BUD hvis du er interessert! Send PM eller mail meg på harald_soia@hotmail.com hvis du vil ha bilde! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Fortsatt til salgs.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hvor mye skal du ha for 4 felger(eventuelt med dekk) og hvilken dimensjon er de? Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Se PM! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Selger nå felgne mine for 3000kr.. pluss evt. frakt. De er i veldig bra stand, men noen små fortauskant-merker på den ene felgen. De er i orginal-lakken, mørk grå og polert kant og ytterst på eikene. Det sitter dekk på, som er noe slitte(holder kanskje en sesong til....?) 185/55/14. Mener felgene er 6" brede.. er ikke helt sikker på det! Send meg en mail hvis du vil ha bilder! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hadde du ikke bud på 3400?? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Joda! Hadde det, men etter å ha sendt mail to ganger uten å få noe svar, har jeg gitt opp.. Hørte heller ikke noe mer fra de andre som var interessert! Så da legger jeg de ut en gang til.. Nå går de til førstemann som kommer med penga.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hadde nok kjøpt de for 3000 kroner tidligere jeg, men nå har jeg i mellomtiden kjøpt andre :) Slik ser de ut i fart og etter ca. 15 timers håndpolering pr felg (bare for å gi ett visst inntrykk av at de kan bli sinnsykt rå): Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Ingen som er interessert? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Kanskje litt stiv pris kanskje? ;P Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Einserfreak Kanskje litt stiv pris kanskje? ;P hehe sku akuratt til og si det.... har forhørt meg om noen sanne felger av en.. venter på pris på dem... egentlig utolig RÅ!!! felger og det synes jo godt på bildet av bilen din. du har jo hørt det tusen ganger før men den 1ern er utrolig pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by passat kara hehe sku akuratt til og si det.... har forhørt meg om noen sanne felger av en.. venter på pris på dem... egentlig utolig RÅ!!! felger og det synes jo godt på bildet av bilen din. du har jo hørt det tusen ganger før men den 1ern er utrolig pen. Må henge meg på passat kara. Fantastisk bra den bilen! Er det eneste old school i Norge ( med untak av dinglevims ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 og 2ern til Golf16V her på forumet da...den blå med orange striper... kule felger, men vil si at prisen kanskje er litt stiv...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by passat kara du har jo hørt det tusen ganger før men den 1ern er utrolig pen. Takker så mye;) En kan aldri få nok skryt.....:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Einserfreak Takker så mye;) En kan aldri få nok skryt.....:D Sinnsykt rå de fangerne du hadde på den... sånne skulle jeg hatt ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg