Yamuna Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hei! Er det noen som vet om et sted det er mulig å få lånt en Hummer 1 / 2 for en dag eller to? Finnes det noen som eier en som de kunne tenke seg å låne ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Slenger meg på denne jeg:-) Skal gifte oss 28. August 2010 og skulle gjerne hatt en H1 med sjåfør istedenfor standard amerikaner cab som alle andre har. Bryllupet er i Hokksund. Send meg en pm hvis noen har/vet om...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Sjekk http://www.exclimo.no/ De har 2 hummere til leie! Sykt tøffe er de og! :) Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Fine biler der, men ingen H1 da...... Ganske stive priser også i forhold til privatleie. Skal ha festen på en hytte med 5km skogsbilvei. Spørs om disse lange greiene på kan og vil kjøre oppover der:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Må si meg enig at det er ganske stive priser ja! :( Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg