dogcity Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hei! jeg fikk mine HID kit fra vvme.com i dag, noen sa at man må snu ledningen for å få det rett...altså rød/svart - svart/rød kan dette stemme? er det noen som har erfaring fra montering av dette? Har 2 kit Hvordan festet du ballastholderne? Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Monterte fra vvme her for et par uker siden, da var det bare plug-n-play;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Rød på rød, svart på svart. Ballastene monterte jeg mellom innerskjerm og dempertårn. Hvilken pæretype er det du har ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 jeg bruker H1 på begge... 4300k og 6000k i hvilke lys er det best å montere? tenkte lang og fjern..men hvilken kelvin til hvilket lys Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 jeg bruker H1 på begge...4300k og 6000k i hvilke lys er det best å montere? tenkte lang og fjern..men hvilken kelvin til hvilket lys H1 er enkelt og greit rød på rød og svart på svart. Jeg hadde tatt 4300k i nærlys, og 6000k i fjernlys Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 ok:-) men hvor i motorrommet festet du ballastene? Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 ok:-) men hvor i motorrommet festet du ballastene? Festet mine mellom innerskjerm og dempertårn. Gjelder bare å finne ett sted det er fysisk plass, og ledningene rekker frem dit de skal Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 oki=) mange takk for veiledning og råd:D Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg