Gå til innhold

Bakrute til Cab, toyota, bmw, porsche, audi, etc

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Om du trenger bakrute til din cab, til en billigere pris enn det merkelevandør selger til, så kan du ta kontakt med meg for bedre pris på en rute som er bedre enn den orginale.

 

Bakruter til de fleste Cabrioleter med plastvindu i kalesjen. Både i tonet og vanlig utgave. Rutene er dyre orginale fra produsent, så dette er en mulighet til å skaffe seg noe for en billigere penge, med bedre kvalitet.

 

Rutene er laget av ett sterke materiale enn de orginale rutene, med DOT godkjent plastikk, som ikke får merker etter at rutene bøyes ved nedlegging av kalesjen. Noe som fører til sprekker i rutene overtid.

 

Rutene leveres enten med glidelås eller syes inn, dette varierer fra bilmodell og årsmodell. Ta kontakt for informasjon, så skal jeg gi informasjon.

 

Det følger med alt som trengs ved montering, evt glidelås + pakningslim og monteringsanvisning.

 

Ruter til:

 

- Audi 80 Cab (3500kr)

- BMW E30 Cab (2800kr)

- BMW E36 Cab (2800kr)

- BMW Z3 Cab (2000kr)

- Porsche Boxster Cab (2500kr)

- Porsche 911 Cab (2500kr)

- Mazda Miata/MX5 (2000kr)

- Toyota Celica Cab (2500kr)

 

evt andre biler på forespørsel.

 

Rutene koster fra 3500-6000kr hos leverandører og prisene hos meg er deretter. Rutene er som sagt også i bedre kvalitet og mere holdbare enn de orginale. Mine rutekit inneholder det samme som fra orginal leverandør.

 

Rutene koster 200kr ekstra for den tonete versjonen.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16196177

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår