buskmann Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg har ikke hatt noen TT (gudskjelov). Bildet var fra en annonsen til en kjenning, som hadde totalt 40 000 kr i verkstedutgifter i løpet av 2 år, på sin 2001-modell 180 hk. Det er ikke normalt å bytte hjullager to ganger i løpet av 50 000 km, som han måtte. Andre gangen var de "snille" og gav han 50% avslag, men kun på delene. Mulig bilen ikke tåler Bærums-veier. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Må arrestere deg litt der kamerat for det stemmer ikke sånn helt annet enn i slagvolum og oppsett... :) - 180 Hk utgaven kjører K03 Turbo og en intercooler - 225 Hk utgaven kjører K04 Turbo og to intercooler Så litt mer stæsj er det på den med 225, desto bedre å bygge videre på med andre ord :) For ordens skyld.. Her er et 180Hk motorrom: Og her er et 225Hk motorrom: hehe ante meg det:) hadde en følelse av det ikke var samme turbo og intercooler men nå vet jeg det ihvertfall. tenkte meg det ikke kunne være det samme med tanke på effekt og mulighet for oppgradering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 vil bare legge til at det faktisk er mulig å spare opp til halv pris på reparasjoner og verksted utgifter hvis man tar det i sverige. f eks...en nissan service ville ha 6500kr for en primera, i sverige tok de 3400kr....heldigvis bor jeg nær grensen så jeg tar det enten der eller så drar jeg lenger sørover...masse penger å spare her, ihvertfall når beløpet blir 5-sifret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.