Gå til innhold

Hvordan skrive en søknad om Motorbytte?

Ranger emnet


CraiZ

Anbefalte innlegg

Tror det snart kommer som en SMS-tjeneste. Da kan du bare skrive

MOTOR [reg.nr.] [ny motor]

og sende til 2282. I løpet av kort tid vil du få et svar med JA eller NEI. Dette har jeg fra sikre kilder i Vegdirektoratet.

 

Tror det snart kommer som en SMS-tjeneste. Da kan du bare skrive

MOTOR [reg.nr.] [ny motor]

og sende til 2282. I løpet av kort tid vil du få et svar med NEI. Dette har jeg fra sikre kilder i Vegdirektoratet.

Tok meg den frihet å gjøre utsagnet ditt korrekt.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreiv å stuka litt med dette selv CraiZ.

 

BT vet ikke hva som må byttes for å få godkjent ombygging til 1.8T (i mitt tilfelle), og Audi Norge nekter å hjelpe da de påstår at de ikke har noen papirer på hva forskjellen er på 1.6 og 1.8T modellene.

 

det er jo latterlig at de ikke vet det når det er de som skal godkjenne bilen. Tror det hadde vært enklere om vi hadde hatt et system sånn som USA, japan osv. har. Mye enklere og mye bedre system synes jeg, hvis jeg tolker det riktig at de nasjonene får lovt å bygge hva de vil.

 

Ogsånn som Sverige har også et veldig bra system når det gjelder motorbytte osv. dem får jo alt godkjent "nesten".

 

mvh Christoffer

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei får å si det sånn, så MÅ de ha papirer på hva som er forskjellen på 1.6 og 1.8t modellene. Eller så har han du prata med null peiling. Ikke at jeg har noe mere, Audi burde/må ha papirer på alle sine modeller ;)

De har ikke noen som sier hva forskjellene er, MEN det tar ikke en ansatt hos Audi eller Møller lang tid å kjøre ut en oversikt for de to bilene og gi meg begge så jeg kan legge ved det.

 

Er heller snakk om at de ikke er villige :P Men nå har jeg ETKA, så kan fikse det selv hvis jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke noen som sier hva forskjellene er, MEN det tar ikke en ansatt hos Audi eller Møller lang tid å kjøre ut en oversikt for de to bilene og gi meg begge så jeg kan legge ved det.

 

Er heller snakk om at de ikke er villige :P Men nå har jeg ETKA, så kan fikse det selv hvis jeg trenger.

 

hehe men det er godt å høre:hellothere: da får du vell fikset det til slutt håper jeg^^

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår