Fresern Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Har pratet høyt og lavt om planer om min 106 S16, har gjort litt med den så klart, men jeg skal disponere ca 25,000kr av ferie-penga til den lille løva. Problemet går litt i det hva jeg skal gjøre med de... Det jeg allerede har gjort: Justérbare dempere foran og bak senket foran og bak Stabstag foran og bak 16" felger K&N luftfilter og oljeåndingsfilter OMP gr N eksos hele veien Tatt ut bakseter og annet ubruklig OMP 3-punkts belter Momo ratt, pedaler, håndbrekk Lakkert alle motordetaljer som er i plast Pioneer enkel cd-spiller og nye høytalere i dørene Øyelokk Det jeg har lyst å gjøre: (litt hemmelig) Noen som har noe gode råd til meg? tar imot alt av forslag! Takk Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 trimkam? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Litt styling og trim? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Enig. Litt plastikk utapå ja.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Heller litt i rettning av ny lakk, ny front fanger, chip, anlegg og omp-stoler og ratt. Men det blir litt vanskelig å forvalte penga riktig:) Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Du har ikke noen bilder av bilen som du kan legge ut da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Kan gjøre! Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Skal du ta av litt før du lakkerer, Victor, fjerner du Pug-merke foran og nøkkelhulla i dørene, og knappen til bakluka... Smekk inn scoop i panseret også... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Aazzy Skal du ta av litt før du lakkerer, Victor, fjerner du Pug-merke foran og nøkkelhulla i dørene, og knappen til bakluka... Smekk inn scoop i panseret også... :D hehe, ja, skikkelig moro hadde det vært, ser mye sorg i fremtiden men... vil nok beholde panseret helt tenker jeg, men noe galt må jeg jo gjøre... :) blir digg med ny lakk i alle fall. Ja, også var det ikke meniga å sparke deg i ræva den lørdagen Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by Fresern hehe, ja, skikkelig moro hadde det vært, ser mye sorg i fremtiden men... vil nok beholde panseret helt tenker jeg, men noe galt må jeg jo gjøre... :) blir digg med ny lakk i alle fall. Ja, også var det ikke meniga å sparke deg i ræva den lørdagen Lider av det sparket enda.. hehehehe :D Har du sett på sånn Kristal-lykter? Ikke helt Lexus, men en slags mellomting? Sånne lykter med hvitt på hadde gjort seg hvis du beholder en forholdsvis mørk farge på lakken... Alle har jo Lexus... Sjekk http://www.french-power.com/Sitemapper/Musketier_106/Hamann_106/Leuchten_106/leuchten_106.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Kjør på med TrimKams... Mera motor!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ja, men helt sikker på dette med kammer er jeg ikke. Vil koste meg ca 7.500,- plus en tur til Grimstad for gratis montering. Skal ned på be-4-you og chippe i alle fall sånn når det gjelder HK. Skulle ha tatt bilder i går, men da var det jo såklart ikke mer strøm igjen... legger ut noen bilder når jeg får tid. Snart. Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Da blei lommeboka litt mindre i dag, kjøpte meg to deilige sparco-stoler, en pro2000 og en evo. Blir verst i lille pug'en! Får jo ikke lagt ut bilder her hvis jeg ikke legger opp en link til ei internettside der bildene ligger, litt ugreit men... har jo tatt nye bilder og greier! Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg