BE18068703 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Plutselig i dag hadde den ene baktrommelen låst seg fullstendig bak, greier ikke å løsne den. Hva er trolig årsak? Noe med håndbrekket? Sylinderen inne i trommelen som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Fryst fast? sto håndbrekket på når du parkerte? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Få en til å slå på det aktuelle hjulet med hammer eller ei mindre slegge mens du kjører både framover og bakover. Hjelper ikke det, må du få tak i en propanbrenner og varme opp felgen og dermed også trommelen. Er mest sannsynlig klossen som har rusta fast til trommelen, og det trenger ikke ha noe å si om håndbrekket sto på eller ikke. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Peugeot feil nr. 1! Park bremsa har en tendens til å henge seg skikkelig på disse bilene. Trenger ikke være park bremsa en gang. Men dersom du ikke får den løs med kjøring, så hadde jeg tatt av trommelen og kikka oppi for å se om noe er løst og kilt som nevnt. Har selv en 406 som har hengt seg et par ganger pga håndbrekk, men mor sin 106 henger hele tiden. Peugeot bremser bør brukes en del for å ikke sette seg fast :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Samme skjedde med Parter'n til min mor. Der hadde bremsebåndet kilt seg så til de grader, at vi ble nødt til å bruke vinkelsliper for å få av trommelen, og sette dit ny trommel og bremsebånd. Den låste seg mens jeg rygga ned fra gårdsplassen.. Jeg er jammen glad for at det ikke skjedde mens jeg kjørte i 90 km/t på E6. :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg