Manuell Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by NoFear Veldig lite jenter her da... Er det pga. at jentene her ser litt mannlige ut kanskje...? eller det er ikke så mange jenter her, å de som er her kanskje ikke har så lyst til å legge ut bilder av seg til phsyco mo`foès som de gutta som er her! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Manuell eller det er ikke så mange jenter her, å de som er her kanskje ikke har så lyst til å legge ut bilder av seg til phsyco mo`foès som de gutta som er her! hehe, neivell... Bra du har trua på gutta her... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Ikke bilde av så mange jenter her nei. Kanskje de ikke tør å legge ut bilde av seg selv. Men om noen vil så kan jeg legge ut bilde av helene b. :D Hvis du ikke vil ha lagt ut bilde av deg selv her helene b, så må du spandere nok øl til å holde meg gående HELE landstreffet i stavanger... HELE Devil Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by NoFear hehe, neivell... Bra du har trua på gutta her... Det er jo bare å se på innleggene ovenfor så er det ikke så rart at ikke alle gidder å legge ut bildene sine. Jeg hadde vel tenkt meg om to ganger med å legge ut bilde av meg selv på omtanke.no eller andre forum med tilsvarende overvekt av kvinnelige brukere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by NoFear hehe, neivell... Bra du har trua på gutta her... hehe.. trua er vel det siste jeg har på gutta her, hvertfall før jeg har truffet dem! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Evjen Hehe, takk for at dere liver opp siste feriedagen min ;) Bullit, kom til å kikke på signaturen din, hva med Celina Middelfart? Meg og celina hadde en uenighet, jeg vil ikke gå videre inn på det, it still hurts! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Manuell eller det er ikke så mange jenter her, å de som er her kanskje ikke har så lyst til å legge ut bilder av seg til phsyco mo`foès som de gutta som er her! Oss? vi er da virkelige ikke en gjeng sosiale avvikere! *Raaaap, klø på pungen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Bullit Oss? vi er da virkelige ikke en gjeng sosiale avvikere! *Raaaap, klø på pungen* Er det galt å rape å klø seg på pungen også nå? Trodde det var derfor mannen var til. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Evjen Er det galt å rape å klø seg på pungen også nå? Trodde det var derfor mannen var til. WORD! :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Ikke bilde av så mange jenter her nei. Kanskje de ikke tør å legge ut bilde av seg selv. Men om noen vil så kan jeg legge ut bilde av helene b. :D Hvis du ikke vil ha lagt ut bilde av deg selv her helene b, så må du spandere nok øl til å holde meg gående HELE landstreffet i stavanger... HELE Devil Trusler er ikke bra:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Jo trussler er bra det. Når man kan få trua til seg ting man vil ha så. I dette tilfellet: en hel haug med øl.... Kvinnfolk hadde vel vært fint det og, men det får jeg vel ikke trua til meg av deg helene.. :D Men som sagt så sitter jeg på 2 eller 3 bilder av deg så det er bare å punge ut om du ikke vil ha bildet ditt slengt opp her... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Jo trussler er bra det. Når man kan få trua til seg ting man vil ha så. I dette tilfellet: en hel haug med øl.... Kvinnfolk hadde vel vært fint det og, men det får jeg vel ikke trua til meg av deg helene.. :D Men som sagt så sitter jeg på 2 eller 3 bilder av deg så det er bare å punge ut om du ikke vil ha bildet ditt slengt opp her... Hva venter du på? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 ikke uten grunn at jentene ikke poster bilder.. Fortell meg om EI fin jente som har intersse for bil?... Og da mener jeg ikke lubbne halvdrita fjortisser som sitter på med rånere fordi det er kuuuuuuuuuuuuult azz.... Nå prater jeg ei ONKLI fin KVINNE/DAME som har innteresse for bil.... Lykketil! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Det er da flere fine damer her på forumet. Jeg gleder meg til treffa framover, og håper ikke gutta her skremmer damene vekk fra treffa. Det er litt mansjovinistisk her og damer: Ta igjen! Vet flere av dere har bein i nesa. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg