Elanzer Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 ikke for seint det :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by sharpie som tidligere diskutert her på forumet tror jeg dette er svært forskjellig fra biltilsyn til biltilsyn. for å få godkjent senkesett HER i området må måtte jeg ha PAPIRER på følgende: * TUV papir til senkesettet * 4-hjuls kontroll (hvor hjulvinklene var innenfor lovlige verdier) * Justert lys * Justert lastavhengig bremseventil (på biler som har det) * Minst 11cm bakkeklaring fra laveste punkt på bilen Fikk en liste av dem hvor det stod alt som måtte ordnes. Men som sagt, dette er her, håper ikke alle har det fullt SÅ tungvint =) lykke til med EU-kontrollen! Er det virkelig så jævla nøye? blir nervøs jeg nå.. min skal inn februar-mars over nyttår egetnlig til sommern men prøve og få tatt det så fort som mulig. hadde tenkt og smele på noen senke fjører til sommern men spørs om jeg venter til ETTER eu kontrollen hvis det er så viktig det skal være... 11cm bakkeklaring? Det er MYE da hvis vi da snakker alt på bilen som fanger osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Du vet hvilken pm du skal trykke over nyttår for å høre om fjærer og sånn da ja... og god jul til alle sammen.... ich habe aus ein julebord gevert, und habe es shnabla fint.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg