G.T.I Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Hvor får man greiest tak i front og bakrute? Noen som kjenner til firma med brukbare priser (akershus) :D Frontruta mi har fått litt grus slengt etter seg og bakruta ble misshandla på det groveste før jeg fikk kjøpt bilen :( Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo84 Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 De skal vist være veldig bra på pris har jeg hørt! De holder til på industrifeltet Jessheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 så lenge en ikke kjøper rutene på vag delelager så vil vel prisen være ganske lik.. skiftet på en golf 2 for en mnd siden og ga ca 1000 kr for frontrute.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Møller Ålesund var billigere enn Riis Bilglass på frontrute til Golf 2 med min rabatt. :) ellers tror jeg det ikke var mer enn 1-200kr som skilte de. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by G.T.I Hvor får man greiest tak i front og bakrute? Noen som kjenner til firma med brukbare priser (akershus) :D Frontruta mi har fått litt grus slengt etter seg og bakruta ble misshandla på det groveste før jeg fikk kjøpt bilen :( Hva med dynga?.. kan være noen fine ruter der:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Normalt er ruter svindyre, og hvis du har ruteforsikring skal det funke greit å ta det på den. Da vil det koste deg egenandelen på ca. 1500 når det gjelder ruter... Mister heller ikke bonus! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by G.T.I Hvor får man greiest tak i front og bakrute? Noen som kjenner til firma med brukbare priser (akershus) :D Frontruta mi har fått litt grus slengt etter seg og bakruta ble misshandla på det groveste før jeg fikk kjøpt bilen :( Hos meg. har sendt deg PM Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 gav 150 for en strøken frontrute på hoggærn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Vwgolf2: Hvilken hogger bruker du her i Vestfold?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Tror prisen lå på 400,- hos NBS sist jeg sjekka. Dette var for Golf 1 riktignok, men er vel ikke stor prisforskjell hvis det i det hele tatt er noen... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Takk for alle innlegga :) Er'e no sak.. he he. Nå skal det bli nye ruter til golfn. :D Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Cheron Vwgolf2: Hvilken hogger bruker du her i Vestfold?? Grøstad er fint å dra til Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by Cheron Vwgolf2: Hvilken hogger bruker du her i Vestfold?? jeg snoker som regel på jern og metall (larvik) og på Tandberg bildeler (larvik).... greiest på tandberg.. på jern og metall er de så jævla opphengt i den derre kjente "pluss moms..." saken..hehe.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by vwgolf2 jeg snoker som regel på jern og metall (larvik) og på Tandberg bildeler (larvik).... greiest på tandberg.. på jern og metall er de så jævla opphengt i den derre kjente "pluss moms..." saken..hehe.. :D på jern og metallomsetning kjenner jeg daglig leder godt..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 så fint for deg da :) får sikkert god rabatt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg