Gå til innhold

trenger luftfilter boks nedre del (bergen)

Ranger emnet


dirtyharry

Anbefalte innlegg

sliter med å finne bilhøggere her i bergen ..

så prøver her inne jeg om det er noen i bergen som har den nedre delen av luftfilterboksen liggenes.. :)

har en plan men gidder ikke ødlegge den orginale for å teste noe hehe..

 

Skal du borre hull:D hehe?

 

Hvorfor ikke bare søke på: http://www.bruktbildeler.com ? :)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med en som har en del peiling og han anbefalte ikke å bruke sportsfilter da det vil gå utover LMM til slutt.

kan vere det holder lenge men kan og ryke ganske fort.

så da har jeg en plan om at jeg skal få litt mer lyd med orginalt filter og ganske åpen boks.. hehe..

men har ikke lyst å ødlegge den jeg har i bilen hvis det ikke blir bra lyd alikevel hehe..

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fabrikk chippet 180 hk.. jeg testet med å ta av det røret som tar kald luft inn fra grillen og kjøre uten det.. ble en del mer bromming i motoren bare med å gjøre det:) men da er det fare for at vann fra panseret kan renne oppi filteret hehe..

så tør ikke kjøre uten.. så da tenker jeg det blir ena mer hvis nesten hele boksen er vekk.. hehe..

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. vil ikke ha for mye lyd heller.. eller å kunne enkelt bygge til bake til orginalt når jeg skal på ferie.. altid bilferie på meg og audien jeg hadde før var det effektanlegg på og kn filter.. var nesten døv etter 9 timers kjøring hehe..

så derfor hadde jeg likt å få passe bromm eller masse brom som enkelt kan dempes for laaaaang kjøring ;) hehe

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår