Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg vet at dette er en V-10 og ikke en V-8 men kan ikke dy meg. Dette er den råeste motorlyden i historien! :D Kommer ikke på en eneste som er kulere:P Jeg leita som en gal nå etter akkurat det klippet der.. Det der slår det meste ned i støvlene hva motorlyd angår! 1:0 til BMW :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hva da med denne motorlyden? En 1,5-liters V16 med kompressor på 600 hester, en britisk BRM fra 1953: http://www.billzilla.org/BRM-fulltrack.mp3 (jeg anbefaler å spille av lyden på et skikkelig lydanlegg) Deler av opptaket er ganske svakt, når bilen er på den andre enden av banen. Opptaket er av 3 runder pluss et opptak fra sittebrønnen til slutt. Og husk dette er en 1,5-liter! Helt hårreisende utrolig. For bilder, søk på BRM V16 1953. Her er sannelig en liten filmsnutt med bilen også: Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hva da med denne motorlyden? En 1,5-liters V16 med kompressor på 600 hester, en britisk BRM fra 1953:http://www.billzilla.org/BRM-fulltrack.mp3 (jeg anbefaler å spille av lyden på et skikkelig lydanlegg) Deler av opptaket er ganske svakt, når bilen er på den andre enden av banen. Opptaket er av 3 runder pluss et opptak fra sittebrønnen til slutt. Og husk dette er en 1,5-liter! Helt hårreisende utrolig. For bilder, søk på BRM V16 1953. Det der var en herlig motorlyd det også ja, men sliter han med bensintilførselen? Kan høres sånn ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Dum topic. Hvor mange bmwer høres så råe ut? Hvor mange ferrarier høres råe ut? Men for all del, lyden i den tomasoen var.... Orgasmisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Apropo orgasmisk Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Apropo orgasmisk Hehe, styggrå presisjonskjøring. Og megaherlig lyd ja, ikke minst. :D Griserått :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Hah, Ferrari og BMW. Å nei du, det som slår alt er denne her: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Liker både ferrari og bmw sin lyd. Fin ferrari: Og favoritt bmw har blitt postet av Temur. Helt rå lyd. ^^ Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 er mye forskjellig som har rå lyd.. evig diskusjon uten konklusjon. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 stemmer for 4rotor jeg;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Mye fete motorlyder rundt om, jeg liker .. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Tror nok en godt trimma henger høyt på lista hos meg. Den eller en F355..vanskelig å si. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 De to siste innleggene støttes! Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Bra låt i den BMW motoren, men du valgte jo å sammenligne den med den kjedeligste Ferrari lyden og da. 430'n høres jo ut som en Fiesta med dårlig eksos............... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg vet at dette er en V-10 og ikke en V-8 men kan ikke dy meg. Dette er den råeste motorlyden i historien! :D Kommer ikke på en eneste som er kulere:P Ikke? Vel, da skal jeg hjelpe deg! Først F40, så kommer F50 litt lengre uti klippet. FY FAEN, sier jeg bare;) Enzo er så sinnsykt stygg, og blir ikke bedre i virkeligheten heller. skulle jeg hatt ferrari hadde det vert 550, 575, 612scagletti eller en 355... Så var vel heller ikke Enzoen'en bygd for å være pen, men for å faktisk fungere slik en slik eksotisk supersportsbil skal gjøre. Bra låt i den BMW motoren, men du valgte jo å sammenligne den med den kjedeligste Ferrari lyden og da. 430'n høres jo ut som en Fiesta med dårlig eksos............... Det er så sant så sant...:( Er selv så Ferrari frelst som det sikkert er mulig å bli, og jeg er fast bestemt på at min neste dyre bil, blir en Ferrari, eller enda ei Porsche. Kjøpte nesten en Maserati for noen uker siden også.:P Her er noen klipp, som jeg som er Ferrari fan bare digger; (MÅ SEES) Drømmen: F40 igjen, kjørt dels hardt: http://www.youtube.com/watch?v=sGv9xE_lRJo&feature=channel_page Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg