Gå til innhold

Angle Eyes omega b

Ranger emnet


Stageberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare for å pirke litt.

Har ikke bryter inne i bilen, men har motor på lyktene mine, og de virker som dem skal;)

 

Har forsåvidt H7 i fjernlyset og H1 i tåkelysa.

 

For å pirkelitt videre, hvordan kan dem fungere som dem skal når du ikke har bryter i bilen ? Den reguleringen i bilen er jo for å få dem lavere når du har tunglast baki, så hvis du ikke har bryter inni bilen og dem "virker som dem skal" hvordan kommer du fram til at du har regulering på dem da ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å pirkelitt videre, hvordan kan dem fungere som dem skal når du ikke har bryter i bilen ? Den reguleringen i bilen er jo for å få dem lavere når du har tunglast baki, så hvis du ikke har bryter inni bilen og dem "virker som dem skal" hvordan kommer du fram til at du har regulering på dem da ? :P

 

Automatisk høgdejustering:)

Har du bryter har du manuell

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å pirkelitt videre, hvordan kan dem fungere som dem skal når du ikke har bryter i bilen ? Den reguleringen i bilen er jo for å få dem lavere når du har tunglast baki, så hvis du ikke har bryter inni bilen og dem "virker som dem skal" hvordan kommer du fram til at du har regulering på dem da ? :P

 

 

Fordi jeg har orginal xenon og automatisk høydejustering;)

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok bare de som har xenon som har automatisk. Påbudt med automatisk hvis du har xenon i nærlys! Er nok ganske dyrt også har jeg følelsen av! Selve motoren er jo ikke billig, og de følerne som sitter både forran og bak er heller ikke billig tror jeg....

 

Men er det noen som har noen bilder av hvordan sokkelen er på nærlys på de angle eyes lyktene? Skulle funnet ut om det var mulig å gjøre noe miks for å kunne bruke de originale D2S sokkel pærene der eller om jeg må ha nye pærer med H1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok bare de som har xenon som har automatisk. Påbudt med automatisk hvis du har xenon i nærlys! Er nok ganske dyrt også har jeg følelsen av! Selve motoren er jo ikke billig, og de følerne som sitter både forran og bak er heller ikke billig tror jeg....

 

Men er det noen som har noen bilder av hvordan sokkelen er på nærlys på de angle eyes lyktene? Skulle funnet ut om det var mulig å gjøre noe miks for å kunne bruke de originale D2S sokkel pærene der eller om jeg må ha nye pærer med H1!

 

 

Kjøpte føler fra UK, kom på 350.- brukt da.

Er ikke å få tak i nye før langt utpå våren da det er tomt og ikke satt i produksjon igjen ennå.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår