Gå til innhold

W124 - 230e div deler


mbsolli

Anbefalte innlegg

Hei.

Får meg straks en 230e sportline :)

Og har litt småplaner og trenger litt hjelp siden dette blir min første bil.

Har tenkt litt på xenon, er dette noe å anbefale? Noen anbefalinger?

Ratt, har sett litt på momo og luisi. Men finner ikke så mange sider som selger, noen som vet? Er også åpen for andre forslag.

Effektannlegg, ikke hele veien. Noen nettsider eller forslag?

Og gjør heller ingen ting om dere anbefaler sider som selger slitedeler o.l til mercedes som dere har god erfaring fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Men blir det bra?

 

ja, det forvandler bilen fra en kjedelig bestefarsbil til en "sportsbil" og den ser bra ut. I og med du har 94-look(?!) så bør du definitivt gå for det altså:) blir veldigt tøft.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det forvandler bilen fra en kjedelig bestefarsbil til en "sportsbil" og den ser bra ut. I og med du har 94-look(?!) så bør du definitivt gå for det altså:) blir veldigt tøft.

 

Har ikke 94 look nei, men lurer på om lysbildet blir bra. Ikke bare utseendemessig, men om man virkelig ser noe bedre?

 

Bilde av bilen btw.

 

Bilde150.jpg

Skal bones og poleres ordentlig før jeg tar den i bruk. Er noen uker til jeg får lappen så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så absolutt ser du bedre. Men ville absolutt anbefale clear look-lykter sammen med xenon;) det løfter bilens utseende betraktelig også. Du bør også få tak i 94-panser da det er himmel og hav-mye penere.

 

Ellers så ser bilen din bra ut syns jeg. Senk, clear look/xenon og 94-panser, det er alt du trenger for å få bilen betraktelig mye bedre, så i framtida om du vil påkoste den mer kan du f.eks ha med clear look lykter bak også:) det gjør at bilen ser mer moderne ut;)

 

lykke til med bilen!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så absolutt ser du bedre. Men ville absolutt anbefale clear look-lykter sammen med xenon;) det løfter bilens utseende betraktelig også. Du bør også få tak i 94-panser da det er himmel og hav-mye penere.

 

Ellers så ser bilen din bra ut syns jeg. Senk, clear look/xenon og 94-panser, det er alt du trenger for å få bilen betraktelig mye bedre, så i framtida om du vil påkoste den mer kan du f.eks ha med clear look lykter bak også:) det gjør at bilen ser mer moderne ut;)

 

lykke til med bilen!

 

Senking er nok temmelig uaktuelt mtp hvordan veiene er her hvor jeg bor. Men takk for de andre tipsene! :D

Har også bruk for nytt førersete, skinn. Da mitt er veldig slitt.

Så hvis noen har noen tips hvor jeg kan lete etter det så blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår