eriksenpassat Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Vindusviskern på bakluka, begynte og leve sitt eget liv her...og nå har den stoppa på midtn av ruta og jeg får ikke flytta på den. Funker ikke og bruke viskerspaken.. Hva kan dette vere????? Passat 00 mod stv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy4 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 2 ting.. Skjedde samme med min.. Ene tingen har jeg ikke funnet ut men at den stoppet helt til slutt var at det hadde kommet skitt og lort rundt akselen til viskeren. Så gjorde jeg rent det og da går den igjen. Og lever sitt vanlige liv med å ikke helt ville stoppe hvis jeg setter den i gang.. Rare greier i grunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 hmm...den har gått og hakka en stund, men nå er det helt slutt. Kanskje viskermotoren er gåen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Du får kjøpt rep-sett på møller til aksel-gjennomføringen til viskeren... Ikke dyrt heller... Vanligvis det som skjer, at den setter seg fast pga, for mye smuss... Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 okey ...er den kurant og få ut.? løsne bagarseromstrekket og nappe den ut.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Ja, greit nok :-) Er bare rein skruing... Litt plundrete å montere rep-settet, men det gikk fint med litt tålmodighet... :-) Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg